***
Harry's POV
"Oběd!" zakřičel Liam do mikrofonu. "Tak co jdete?" "Ne, ne. My půjdeme přestěhovat Louiho věci." Ušklíbnul jsem se a vypláznul na něho jazyk. "No tak už jděte." Seskočil jsem z podia, Louiho sundal dolů, popadl ho za jeho malinkatou ručičku a šli jsme k němu. Balili jsme všecky věci, když jsem uviděl Snoopy tričko. "Tak Snoopy jo?" začal jsem se smát. On se na mě jenom nabručeně podíval, vytrhl mi tričko z ruky, hodil ho do tašky a založil si ruce na hrudi na náznak toho, že je naštvaný. "Ale Boo." "Kdopak se nám to tu nabručel." pomalinku jsem k němu přešel, chytil ho za boky a začal lechtat. "N-nech t-toho!" snažil se vykoktat přes smích, ale vůbec se mu to nedařilo. Povalil jsem ho na postel a nadále lechtal. Ještě chvíli jsem ho lechtal, a když už se skoro počůral od smíchu, přestal jsem. Koukl jsem po něm, škodolibě jsem se usmál a dál balil jeho věci.
Louis's POV
"Sám sis začal." Zamumlal jsem, ale tak aby to slyšel. Dál jsem balil, ale v jeden moment se Harry postavil do takové výhodné pozice, kde jsem ho přesně chtěl mít. Byl jednou rukou opřený o zeď a druhou něco šmatral ve skříni. Té situace jsem ihned využil. Přešel jsem k němu, natlačil jsem ho na zeď a začal ho líbat. Párkrát jsem se rukou otřel o jeho rozkrok, a když už jsem cítil dost velkou bouli v jeho extra úzkých džínách, odtrhl jsem se od něho, vyběhl ven, a šel za Liamem do jídelny nám pro oběd. Na půli cesty jsem potkal Liama. "A... Lou zrovna vám nesu oběd." "No já sem nám pro něho zrovna chtěl jít." Oba jsme se zasmáli, Liam mi podal oběd a vrátil se do jídelny. Já jsem se chtěl vrátit k Hazz, ale nakonec jsem ještě zaskočil k němu do chatky. Vešel jsem dovnitř, sundal si moje zpocené tričko, vyhrabal nějaké, které patřilo Hazz, oblík si ho, vzal obědy a šel zpátky. "Neměl sis zahrávat Hazz." Řekl jsem s úsměvem, když jsem procházel dveřmi a stále viděl Harryho bouli v kalhotech.
Harry's POV
"To mě tu vážně tak necháš?" proběhlo mi hlavou, když vycházel ze dveří. Chtěl jsem se za ním rozběhnout a nechat ho aby si mě vzal, ale když jsem zkontroloval svoji situaci v kalhotech, okamžitě jsem to zavrhnul. Vrátil se po patnácti minutách s obědem a slovy: "Neměl sis zahrávat Hazz." Na rtech se mu objevil úšklebek. Proč jse tak neuvěřitelně sexy. Nejradši bych ho tu hned ohnul o stůl. 'Mírni se Stylesi!' okřikl mě hlas v mojí hlavě. "Ale, ale. Kdopak to tu má oblečené moje tričenko. A má ho jako šatičky." jemně jsem ho popíchl do břich, vzal si oběd a jedl. "Lou. Ty nejíš? To se mi ani trošku nelíbí." Vzal jsem vidličku, napíchl na ní pár těstovin a kousek masa a udělal "letadílko" co se dělá malým dětem. "Otevři pusinku Lou." pousmál se a otevřel svoji pusku. Pojedli jsme. Trošku se poškádlili. Po obědě dobalili poslední věci a chtěli jít. "Máš všechno Boo?" musel jsem se zeptat, protože ten je tak šikovný, že by dokázal zapomenout i svoji hlavu. "ANO. Mám. Všechno. Hazzy." Každé slovo zdůraznil. Já nad tím jenom pokroutil hlavou, vzal jeho tašku, kterou se mi snažil vytrhnout z ruky, samozřejmě jsem mu to nedovolil. Chňapl jsem jeho ručku, on si vzal kytaru a vyrazili jsme ke mně. (Že to bylo teda daleko XD) "Vítej v mojem příbytku." Oba dva jsme chytli záchvat smíchu. Se smíchem jsme se svalili na postel a jenom se mazlili. Zrovna jsem Louiho obsypával pusinkami, když někdo zaklepal. Lou rychle vyskočil na nohy a běžel otevřít. "Lottie." Nadšeně vykřiknul a už se objímali. "Můžu tu s vámi chvíli být?" zeptala se trošku nervózně. Boo se na mě podíval. Na nic jsem nečekal a odpověděl Lottie na její otázku. "To víš, že můžeš Lott." Boo zavřel dveře a Lott už seděla vedle mě na posteli. Boo za náma o chvíli přišel. "Dáš si sušenky?" zeptal jsem se. Lott dychtivě přikývla, Lou se na mě usmál a já šel pro ty sušenky. Došel jsem do kuchyně, vyndal misku, ve skříňce vyhrabal jedny čokoládové, oříškové a jedny oreo, dal je do misky a šel zpátky. Když jsem se vracel, naskytl se mi pohled na Louiho, který si hrál s Lott. Měli mezi sebou tak nádherný vztah. Asi tak nějak jako já s Gemmou. Došel jsem k nim, misku položil na stolek a přisedl si k nim. Mezi mnou a Louim seděla Lott. Boo najednou položil svoji ruku na zadní část sedačky. (totálně mi vypadlo, jak se tomu nadává, ale snad to chápete XD)V podstatě objímal Lott a navíc si hrál s mojima kudrlinkama. Povídali jsme si o všem možném a pojídali sušenky. Musel jsem Louimu zajít pro mlíko k oreu, protože bez mlíka to prej není ono. "Lou já už asi půjdu." ozvala se po našem asi hodinovém povídání Lottie. "Jste spolu nádherní." řekla mu, když ho objímala. Já se chtěl zvednou, jenže za mnou přiskočila, povalila mě zpátky na postel, rázným, ale přesto srandovním hlasem špitla "Opovaž se ho zranit." postavila se, uvolnila místo i mě. Na její nevyřčený příkaz jsem se taky postavil, s pokusem o vážnou tvář jsem pronesl "Ano madam." Lott zmizela za dveřma a já se rozchechtal. Lou se na mě jenom nechápavě podíval, ale dál to neřešil. Když přecházel do kuchyně, nakrucoval tou svojí dokonalou prdelkou. Nevydržel jsem to, doběhl jsem k němu, vzal si ho do náruče, on obmotal svoje nohy okolo mojeho pasu a já ho pořádně přimáčkl na stěnu. Nemohl jsem se nabažit jeho rtů. Byly tak jedinečné. Při sebemenším dotyku mnou projelo tak nepopsatelně mnoho energie. Potřeboval jsem ho mít stále u sebe. Nechtěl jsem dopustit, že by se naše rty rozpojily. Můj plán bohužel selhal, když do chatky bez zaklepání vtrhl Liam. "Ale... Co to tu vidím? Nechte si to na večer hrdličky a radši mi pojďte pomoct." Ani jsem si neuvědomil, že má Boo pořád nohy okolo mě. Ucítil jsem povolení jeho nohou, tak jsem ho jemně spustil dolů na zem. Pomohli jsme Liamovi nachystat cosi na program a odešli do chatky. Tam jsme zalehli do postele a zbytek odpoledního klidu strávili v objetí s miliardou polibků.
____________________________________________________________________________
Ták je tu další díl. Podařilo se mi ho dneska napsat. :D
Jsem moc, moc,moc ráda, že to čtete a je tu víc jak 100 reads. Což je pro mě úplně neuvěřitelné.
Ráda bych poděkovala Martískovi, který mě tak strašně štval, že jsem to málem nenapsala. A za to, že mě tak otravoval si určitě přečtěte její povídku, která je dokonalá a ještě se tam toho hodně stane.
https://www.wattpad.com/story/45293509-dangerous-love-larry-stylinson
Další velké poděkování patří praguebaby. Děkuji ti moc. :*
Díky moc jste skvělí. Pravděpodobně zítra se můžete těšit na další část.
Určitě dejte vědět co si o tom myslíte.
Asi se tam najdou nějaké chybičky a překlepy tak to prosím omluvte.
Jo a každý komentík i hvězdička mě potěší.
Kují Nikča :*
ČTEŠ
In Love at camp /Larry Stylinson/
FanfictionHarry Styles- devatenácti letý vedoucí na dětském táboře Louis Tomlinson- šestnácti letý chlapec, který musel na tento tábor se svou sestrou Lottie, které je 12 Co když ale bude jedna mrcha stát v jejich vztahu? Pravdě podobně tam bude minimálně jed...