TANITIM VİDEOSU
Ben Caroline Petrova.Anne ve babamı yıllar önce kaybettim. Artık acı ilk haliyle değil, daha çok közün üzerine su dökülmüş gibi. Elbette onları unutmadım ama artık yokluklarına alışmıştım. Çünkü hayatımda daha önemli problemlerim vardı. Fazlasıyla ironi bir durumdur ki problemler aynı zamanda benim yaşama tutunmamı sağlayan arkadaşlarım...
Elena, Bonnie, Stefan ve Elena'nın gıcık sevgilisi Damon. Kesinlikle yanlış anlaşılmasın Damon arkadaşım falan değil. Ne o benden ne de ben ondan hazzediyorum. Zorunlu arkadaşlık sizin anlayacağınız.
"Hey! Nerede kaldın Caroline. Geç kalacağız"
" Tamam, tamam geliyorum " dedim gözlerimi devirerek. Sırf Damon için bu kadar terane fazla değil miydi?
Elena'yı daha fazla kızdırmak istemediğimden aceleyle dolabın kapaklarını açtım. Elime gelen ilk şortumu ve üsten bir bol tişörtümü aldım. Elimede sıradan çantalardan birini aldım ve saçlarımı tokadan kurtardım. Rimel dışında makyaja gerek olduğunu düşünmediğimden hızla telefonumu kaptım ve odadan çıktım.
İlkokul çocukları gibi şen şakrak bin havayla merdevenleri indim. Salonda beni bekleyen Elena bu abartılı hareketlerime abartılı bir biçimde gözlerini devirdi ve çıkışa doğru gitti. Aldırmadım. Omuzlarımı silktim ve bende onun ardından evden dışarı çıktım.
Öğlen saatleri olduğundan güneşin dik ışıkları gözlerimin içine doldu. Rahatsız olduğumdan dolayı çantamda gözlüklerimi çıkardım . Arabama bindik ve gaza bastık. Yaklaşık 20 dk sonra her zaman buluştuğumuz kafeye geldik. İçeri girdiğimizde bizimkilerin her zaman ki yerde oturduğunu gördük . Ben hemen Bonnie'nin yanına gittim ve beni kucaklamasına izin verdim. O sırada Elena'da Damon'un yanına gitti ve yanağından öptü. Herkes masadaki yerini almışken ilk sözü Stefan aldı." Herkes burada olduğuna göre sizlere hafta sonu planımızı aktarmaktan onur duyarım. " dedi ve bizleri selamladı. Bizimkilerde hemen alkış tufanı tutturdu. Stefan eliyle susun işaretleri yaptı ve sözlerine devam etti.
" Şehirden uzakta güzel bir çiftlik evi biliyorum oraya gitmeye ne dersiniz? Hep beraber geçireceğimiz 2 koca günümüz var."
Fikir cidden güzeldi. Herkesten onaylayan mırıltılar gelince bende onayladım ve yarın ve bir sonraki günün planlarını hazırlamış olduk.
Geriye sadece bavullarımızı hazırlamak kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAROLİNE PETROVA (klaroline)
FanfictionHayatta her şey istediğiniz gibi gitmeyebilir. Beklemediğiniz bir anda tüm hayatınız mahvolabilir. Bazen bunun nedeni zaaflarınız, bazen arkadaşlarınız, bazense tamamen kendinizsinizdir. Peki Caroline'nin zaafları neler!?