BAĞ

827 76 6
                                    

Bana saatlerce gelen bir sürenin ardından gözlerimi açacak gücü kendimde buldum. Sanki bedenimin tüm yükü göz kapaklarımdaydı. Birden yıllardır nefes almayıp ta bir anda ciğerlerime hava pompalanmış gibi uyandım. İlk şaşkınlığı üzerimden attığım gibi etrafıma baktım. Kendi evimin 3'lü koltuğundaydım. Ama arkadaşlarım yoktular. Onların yerine karşımdaki koltukta bir bayan oturuyordu. Yaklaşık 30 lu yaşlarının sonlarında olan bayan derin bir nefes alarak " Nihayet uyandın. Büyüyü yanlış yaptığımı düşünmeye başlayacaktım." Dedi ve yanıma geldi.

"Sende kimsin?"

" Ah! Sana kendimi tanıtmayı unuttum hayatım. Ben Esther Mikaelson. Çocuklarımla daha önce tanışmıştın. Ama benle tanışma fırsatı bulamadın çünkü ben ölüyüm. " öküzün trene baktığı gibi kadının suratına baktım.

"Arkadaşlarım nerde onlara ne yaptınız?" dedim ve kendimi ayağa atmaya çalıştım ama beni omuzlarımdan geri oturtturdu.

"Hayatım arkadaşların şuan burada. Fakat ne onlar seni nede sen onları görebiliyorsun. Bir çeşit rüya gibi düşün bunu. Şuan ben senin bilinçaltındayım. Asıl benliğin aynen senin yattığın yerde duruyor. Seni buraya getirmem için çok ama çok büyük bir büyü yapmak zorunda kaldım. Ama buna değeceğini düşünüyorum. Senle olan vaktimi boşa harcamak istemem. Burada olma nedenim kafandaki tüm soruların yanıtını bulmanı sağlamak." Dedi ve içten, sıcak bir gülümsemeyle baktı bana. Sarı dalgalı saçları omuzlarından aşağı dökülürken güzelliğini biraz daha arttırdı.

"Devam edin lütfen."

"Pekâlâ. İstersen sana olayın tüm detaylarını vereyim." Durdu ve tepkimi ölçmek estercesine gözlerime baktı. Kafamla onay verince anlatmaya başladı.

"Bundan yüzyıllar önce görsel ikizlik olayını ben başlattım. Kira isimli bir kız vardı. Klaus ile yakın olan bir kız. Bazı nedenlerden ötürü Klaus Kira'yı öldürdü." Kaşlarımı çattım.

"Bu neden ne?"

"Sözümü bölmemeni öneririm hayatım. Anlatılması gerekenleri ben sana anlatacağım." Dedi ve kaldığı yerden devam etti.

'Kol ile Klaus'un aralarının açılma nedeni Kira'ydı. Öldüğü zaman Klaus Kol'u öldürmeye kalktı. Bende evlatlarımı korumak adına onlara bir büyü yaptım. Birbirlerine zarar veremez duruma geldiler. Fakat kurt adamların saldırıları sonucu bir çocuğumu kaybettiğim zaman Klaus'un babası büyü gücümle onları vampire dönüştürmemi istedi. O zamana kadar her şey iyi gidiyordu. Ama Klaus eşimin çocuğu değildi. O bir kurt adamın oğluydu. Bu gerçeği öğrendiği zaman melez olma hırsı gözlerini kör etti. Engellemem gerekiyordu. Bu yüzden tekrar yapamayacağını düşündüğüm için melezlik ritüelinde Kira'nın bedenini kullandım. Yani Klaus'un melez olması için öncelikle bu ritüel'de senin ölmen gerekiyor. Fakat ben Klaus gibi gözü hırs büyümüş birine bu gücü sağlayamam. O yüzden seni buraya getirdim. " sözlerinin gerçekliği git gide etkisini arttırıyordu. Yani benim ölmemi cidden istemişlerdi ve bunu yapmak için de durmayacaklardı.

"Peki ya diğerleri neden Klaus'a bu konuda yardım ediyor."

"Zeki bir kızsın. Böyle bir soruyu bekliyordum. Kol hançerlenme riskini tekrar göze alamayacak kadar korkak. Rebekah'ınsa Klaus'u kaybedemeyeceği aşikâr. Elijah'a gelirsek, onun neden ve nasıl kabul ettiğini ben dahi bilmiyorum. Görünüşe göre Klaus'un elinde ona karşı büyük bir koz var."

Şaşkınlık, kızgınlık, korku, nefret... Tüm duygularım alt üst olmuştu. İçinden gülmek geliyordu. Kaderin bana oynadığı bu oyuna kahkahalarla gülmek.

" Ritüel'in gerçekleşmesi için gerekli olan şartlar çok açık ve istisnasızdır. 1 vampir, 1 kurt adam ve 1 görsel ikizden oluşan üçlü halka yapılır. Melezliği gerçekleştirecek olan kişi tek tek hepsini öldürmelidir. Bu sırada bir Bennet cadısı büyüyü yapar. Bu büyüyü yaparken de ilk görsel ikizin öldürüldüğü tarih kullanılmalıdır. Büyünün yapılabilmesi için 3'lü halkanın büyük bir gücün üzerinde olması gerekmektedir. Ve Klaus bu gücün ne olduğunu çok iyi biliyor. Bu tarihin gelmesineyse tahmin ettiğimizden çok daha kısa bir zaman var." Duvarda duran saate baktı. O sırada saatin geri geri gittiğini gördüm. Açıklama gereği hissetmiş olmalı ki " Bu saat senin uyuduğun zamana gelene kadar geri geri akacak ve tam o saniyede sen buradan ayrılmaya başlayacaksın. Yaklaşık 30 dk süremiz var. Büyüyü yapmak için yeterli olacaktır.

CAROLİNE PETROVA (klaroline)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin