KAHVALTI

1.1K 103 21
                                    

Vakit kaybetmeden üst kata cıktım. İlk olarak Bonnie'yi uyandırmaya gittim. Çünkü Elena'yı uyandırırken büyük bir yardıma ihtiyacım olacaktı.

" Bonnie hayatım uyan hadi " yavaşça omzundan dürttüm. Anı bir biçimde gözlerini açtı.

" Neler oluyor? Neden beni uyandırdın? Hem de en güzel rüyamı görürken?" rüyasında ne gördüğünü es geçerek bir nefeste olanları anlattım.

Şaşkınlığını gizleyemedi ve anlamamış gibi kafasını sağa sola salladı.

" Doğru mu anladım? Stefan'ın arkadaşlarının burda olduğumuzdan haberleri yokmuş ve kendileri şuan alt katta ?"

" Aynen öyle hayatım. Şimdi hemen kaldır kıçını yataktan ve üzerini değiştir."

" Tamam, Elena'yı uyandırdın mı ?"

" Hayır, önce kolaydan başlamak istedim."

" Peki efendim! Siz gidin izninizle 5 dk içinde üstümü değiştirip çok sevgili Elenacığınızı uyandırmanıza yardım edeceğim." Dedi ve asker selamı yapıp ortak banyoya koştu. Bende arkasından gülümsemekle yetindim.

Hemen Elena'nın odasına geçtim ve Elena'yı dürtmeye başladım.

" Elena! Hadi ama uyan artık. Anlatmam gereken şeyler var. "

Herhangi bir tepki vermedi.

Bende elimde ki tek kozu oynadım.

" Elena Damon seni aldatıyor!" vereceği tepkiden korktuğumdan gözlerimi kıstım ve bir adım geriledim.

Ama beklediğim kadar büyük bir tepki vermedi. Hatta tepki vermedi demek daha doğru olur. Yaptığı tek şey sağ tarafa dönmek oldu.

SAĞ!

Sevgilisinin onu aldattığını söyledim ve verdiği tepki bu oldu.

Garip kişilik.

Bonnie odaya girdi ve " Başaramamana inanamıyorum."dedi.

"Kolaysa kendin dene" dedim ve omuz silktim.

Ama soluğu Elena'nın üzerinde alacağını nereden bilebilirdim?

Şaşırsam da Elena'nın bağırışı beni kendime getirmeye yetti.

" Bonnie! Kaldır kıçını üstümden"

Bonnie kahkahalarla gülerken bende ona katıldım. Bonnie Elena'yı gıdıklamaya başladığında olaya el atmam gerektiğini anladım ve

Atladım.

Bonnie acı dolu bir çığlık atarken ikisini birden gıdıklamaya başladım. Yaklaşık 5 dk eğlendikten sonra kızları durdurdum ve yataktan indik.

Aşağıdan Damon'un 100.000'inci bağırışı gelince koşarak alt kata inmeye başladık. Merdivenin sonundaki aynada saçlarıma son bir bakış attım ve salona girdim. Arkamdan Bonnie Ve Elena ile.

Her ne kadar olayları kızlara anlatmama rağmen tıpkı Damon ve Stefan gibi büyük bir şaşkınlık gösterdiler. Sanırım Mikaelson ailesini benim dışımda herkes tanıyordu.

Salona girdiğimizde anladım ki giderken ki soğuk hava hala yerindeydi. Stefan sessiz bir biçimde Rebekah'a bakıyor. Rebekah da kaçamak bakışlarla ona cevap veriyordu. Damon Klaus ile birbirlerine öldürücü oklar atarken Elijah ile Kol sessiz bir biçimde olanları izliyorlardı.

İçeri girince Elena ve Bonnie Damon'un yanındaki koltuğa oturdu. Stefan'da teklilerden birindeydi. Bende ikili koltuklarda oturan Kol'un yanına geçmek zorunda kaldım.

CAROLİNE PETROVA (klaroline)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin