Na de oorlog is de hele toverwereld weer opgebouwd, professor Mcgonagall is het nieuwe schoolhoofd van Hogwarts en alles is weer normaal in de toverwereld.
Goede tijden zijn aangebroken voor heksen en tovenaars.
Harry, Ron, en Hermione zijn afgestudeerd net als de rest van het jaar waar ze in zaten.
Hier gaat het verhaal verder.Na de vreselijke oorlog was het eindelijk zover, we zijn na een jaar eindelijk afgestudeerd. Ik samen met mijn twee beste vrienden, en natuurlijk de rest van de leerlingen in het laatste jaar.. Maar goed.
Dingen zijn nu beter, gelukkiger. De hele wereld lijkt weer kalm te zijn, Azkaban heeft er weer heel wat mensen bij en is natuurlijk extra beveiligd. Ron is sinds twee weken voor een twee jaar lange stage in Roemenië bij zijn broer Charlie, die met die draken enzo. Niemand had dat gedacht, Hagrid was natuurlijk heel enthousiast toen hij het hoorde. En ja, Ron en ik zijn uit elkaar. De afstand zou te veel worden. Ron komt wel weer een paar keer terug, dat is logisch. Maar we zouden elkaar maar heel weinig zien dus we hebben besloten om maar geen lange afstandsrelatie te beginnen want dat wilden we beide niet.
Harry heeft een baan bij het Ministerie van Toverkunst als de hoofdschouwer. Dat hadden we nou wel zien aankomen. Hij doet het heel goed, ook al zijn er niet veel slechte tovenaars of heksen die vrij rondlopen op het moment. Hij is nog steeds samen met Ginny en ik vermoed dat hij haar ten huwelijk gaat vragen zodra Ginny dit jaar ook is afgestudeerd.
Draco werkt bij het ministerie als professionele alchemist. Hij was altijd al goed in toverdranken op school. Nadat hij heeft bewezen dat hij echt nu aan onze kant staat en niet aan die van Voldemort heeft het ministerie hem aangenomen. Hij is op het moment samen met ene Astoria, zij zit in het zesde jaar.
Marcel is aan het leren voor kruidenkunde en hij heeft een relatie met Loena. Loena zit net als Ginny ook in het laatste jaar.
Er is zo veel meer te vertellen over alle geweldige dingen iedereen doet na de oorlog maar zo kan ik nog wel 2 uur door gaan.
Ik zelf werkte eerst een tijdje bij het ministerie bij het Departement van Toezicht op Magische Wezens, daar heb ik veel aandacht besteed aan de rechten van huiselfen. Daarna kreeg ik een hogere positie in het Departement van Magische Wetshandhaving. Ik ben bezig met de wetten die volbloeden bevoordelen. Er is zeker veel werk nodig na de oorlog..
JE LEEST
What Now? (Dramione) (Dutch)
FanfictionNa de oorlog is de hele toverwereld weer opgebouwd, professor Mcgonagall is het nieuwe schoolhoofd van Hogwarts en alles is weer normaal in de toverwereld. Goede tijden zijn aangebroken voor heksen en tovenaars. Harry, Ron, en Hermione zijn afgest...