On my own

372 24 1
                                    

Die ochtend werd ik wakker met hoofdpijn, wat was er gebeurd? Ik keek om me heen en zag dat ik in mijn bed lag, gek genoeg kon ik me moet herinneren dat ik in mijn bed was gaan liggen.. Met moeite kwam ik overeind en besloot ik om wat eten te gaan maken. Ik liep futloos en een beetje duizelig naar mijn keuken. Ik opende de koelkast en terwijl ik wat eieren pakte om te bakken kwam ik er met teleurstelling achter dat het de laatsten waren en dat mijn koelkast praktisch leeg was. Dat betekende dat ik weer naar de supermarkt zou moeten vandaag, iets waar ik echt geen zin in had. Het ei droop in de pan toen ik hem brak en door de boter siste het een beetje. Een rilling ging langs mijn rug, wat ook niet gek was aangezien ik alleen een hemd en mijn ondergoed aan had. Er zou niks gebeuren met dat ei als het goed is dus snel pakte ik mijn joggingbroek uit de slaapkamer en trok hem aan. Hmm, nog steeds koud. Daarom trok ik ook nog een vest aan en een paar sokken. Dat was veel en veel beter. Op weg terug naar de keuken keek ik nog snel op de klok en zag dat het nog maar 6 uur was. Meen je die? Dacht ik. Ik had nog kunnen slapen maar daar was het al te laat voor.
Het ei was klaar en verward zat ik aan tafel, ik wist gewoon zeker dat er iets niet klopte.

What Now? (Dramione) (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu