Karakter Analizi

87 13 0
                                    


Medya: Serenay Akbulut

Bölüm Şarkısı: Şebnem Ferah-Mayın Tarlası

Kayra Mertoğlu

Cengiz Mertoğlu'nun yakışıklı oğlu.

Kayraa,okulun en popiler ve yakışıklısı. Popilerliğini babasının okulun sahibi olmasına borçlu.

Yakışıklı,sempatik,popiler.

Her kızın istediği sevgili modeli. Onu seven kız çok. Ama Kayra pek kızlarla oynayan biri değil. O sadece birine bağlı.

Alev Askaya.

Onun deniz gözlüsü. Ama Alev,Kayra'nın aksine erkeklerle oynayan biri. Birine bağlı olamaz. Bu yüzden Kayra'yı  pek tınlamıyor.

Kayra,Alev'in aşkından ölmek üzere. Genelde bu yüzden depresif takılır. Okul partileri dışında pek dışarı çıkamaz. Evde odasına tıkılıp bilgisayarla uğraşır. Yazları ise genelde takılıdığı yer odası değil,yazlık evlerinin havuz başıdır. O her zaman Alev'in fotoğraflarına bakar.

Ama bu yaz Cengiz Mertoğlu oğlunun bu haline dur der. Tek bir cümle ile.

"Kayra,bu yaz Antalya'da ki otelle sen ilgileniyorsun."

Kayra ise babasına karşı gelemiceğeni bildiği için ona 'iyi şeyler yapacığına' siz verir. Bu sözleri tutamazsa babasına vereeceği hesabın büyüklüğünü bilir.


Serenay Akbulut

Okulun sıradanları arasında bir kız. Ne popiler ne de ezik. Orta bir kız. Ama okulun popilerlerinden Bulut'la çıkıyordu. Bu onuda azıcık popiler yapsa Bulut'un onu aldatmasıyla eski sıradanlığına döndü.


Serenay,Bulut ile bir kızı bastığından beri depresyon hayatı yaşıyor. Hafta da 4 gün piskolağa gidiyor. Sol bileğinde intihara teşebbüs etmesinden kalan 2 çizik var. Aynı zaman da dış hayatla bağlantıyı kesmiş. Sare,anne ve babası. Okula bile ailesinin zoruyla gidiyor. 

Çünkü,o her gün Bulut'la bir kızı görmek istemiyorç

Ama bu yaz en yakın arkadaşı buna bir son veriyor. Önce ailesiyel konuştuğu için onu Antalya'ya gitmeye mecbur bırakıyor.


Sare Polatsoy

Serenay'ın en yakın arkadaşı. Sarı saçlı ve kahverengi gözlü güzel bir kız. Deli dolu. İçinde halen büyüyememiş bir kız  var. Ama o da Serenay'ın karalara bağlamısıyla öldü.

O eski Serenay'ı özlemişti. Çılgınca şeyler yapan. Bileğine faça atan Serenay'ı sevmiyordu. Aslunda herkes en yakın arkadaşını kaybetmekten korkar. Sare ise bunu tam olarak yaşadı.

O son zamanlarda Serenay'ın yokluğunda Mertoğlu'ların çocuklarının en yakın arkadaşı olan Barkın'a sarmıştı. Henüz onu sadece bir kere görmüştü ama ondan etkilenmişti. Ve Serenay olmadığı için onu iyice araştırmış,düşünmüştü. Yani Sare,hayatta sadece hastane de ağlarken gördüğü ve ona yardım ettiği Barkın Keskin'e aşıktı.

Barkın Keskin

Babası zengin iş adamı olan Barkın,Kayra'nın en yakın arkadaşı. Okulda 'popiler' diye adlandırılan grupta Kayra'yı saymazlarsa kaptan. Yani,Kayra kadar o da popiler ve yakışıklı.

Barkın,aslında derin yaraları olan bir erkek. Ablası çok hasta olan ama aşık olduğu adam için tedaviyi rededen biri. Ki Barkın,hayatı boyunca ablası gibi kimseyi sevmemişti. Bu yüzden kadınlardan uzak durur. Hayatına kabul ettiği üç kadın var. İsra,Hazal ve annesi.

Sadece bir gün tanımadığı bir kadına dayanamamıştır. Hastane duvarına yaslanmış sessizce ağlayan o sarışın kıza. Kim birinin ağlamasına dayanabilir ki? Onun yanına gitmiş e ve her şeyin geçeceğini söylemişti. Kız biraz rahatlayınca işim var diyip gitmişti.

Alev Askaya

Kayra'nın sevdiği kız. Siyah saçlı,mavi gözlü. Ama sürtük. Okul tarafından böyle anılmasa da başka okullarda böyle anılıyor. 

Aynı Serenay'ın okulunda anıldığı gibi. Ve aynı,Bulut'la yatması gibi. Ama Alev,yattığı kişinin kim olduğunu nereden bilebilir ki?

Babası onu çok küçükken terk etmişti. Annesi de onu çocuk esirgeme kurumuna bırakıp gitmişti. O daha 7 yaşındayken çok zengin bir aile onu evlad edinmişti.OOna hiçbri zaman karışmadılar. Alev rahat olarak büyüdü. Öyle de yaşıyor. 

İsra Yıldırım

Kayra'nın çocukluk arkadaşı. Kayra'nın çervesinde olan diğer kişiler gibi oda Yıldırım Güzellik Salon'larının sahibinin kıza. Kayra'nın grubunda ki iki kızdan biri

Hazal Keleş

Kayra'nın grubunda ki iki kızdan biri. Kumral saçlara sahip. Ve babası çok ünlü bir avukat.  

Ecrin Karaduman

Alev'in en yakın arkadaşı. Aynı zaman da İsra'nın kuzeni. Ama aileler kavgalı olduğu için onlarda birbirlerine düşmanlar. Kuzen düşman :D

Birinci bölümü en kısa zamanda yayımlayacağım. Karakterleri az çok tanıyın diye böyle ir bölüm yaptım. Bunlar en çok bahsedilecek karakteler. Ama yeni biri girerse onun da analizini yaparım. 

Yeni Doğan GüneşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin