Bölüm Şarkısı: Gece Yolcuları-Affedecek misin? -multiye tanıtım videosunu koyacağım-
Medya: Ecrin Karaduman
İnstagram:okuyankizlar
#dağlıca
#şehitlerölmezvatanbölünmez
12.Bölüm
-*-*-*-İyi Okumalar-*-*-*-
"Ben galiba Hazal'a aşık oldum."
Yiğit'e yürüyen uçak görmüş gibi bakarken Barkın kahkaha attı. Komiklikten değildi de sanki keyif kahkasaydı. Sanırım Hazal da Yiğit'ten hoşlandığı içindi bu keyif kahkahası.
"Sen emin misin;? Çünkü benim tanıdığım Yiğit Kumru aşık olamaz. Hatta aşk nedir bilmez," dedi Kayra,sesi halen inanmadığını kanıtlıyordu.
"Yiğit daha önce aşık olmadın mı?" dedi Sâre. Yiğit bakışlarını Sâre'ye çevirip,"Hayır. Ama emin bu his aşk," dedi.
Kayra oturuşunu dikleştirip,"Anlatsana şu aşk duygusunu. Serenay ve bende eleştirelim," dedi.
"Eleştirmek ne,Kayra? İşte Benim Aşkım'mı bu? Hatta birazdan Ayşegül çıkacak 'Sanane benim aşkımdan,' diyecek," dedim.
Kayra başını bana döndürüp,"Orada Özden çok güzel kızdı,değil mi?" dediğinde gözlerimi sıkıca açtım. Sâre ve Barkın kıkırdamaları kulağıma geliyordu.
Avcumu kumla doldurup Kayra'ya attım. "Abaza."
"Her neyse. Burada yarışma programı çekmiyoruz," dedi Yiğit. Sonra da aklına bir şey gelmişcesine Kayra'ya döndü. "Sen dademin Özden mi dedin?"
"Yiğit,sen bize biraz Hazal'dan bahsetsene," dedim.
"Serenay bir konuyu bozma allasen. Ben orada en çok Emel'i seviyordum," dedi Barkın.
"Kadın gibisiniz. Dedikoducu kadınlar gibi," dedi Sâre, aynı zamanda yüzünü kırıştırmıştı.
"Hazal'dı konumuz," diyerek konuyu toparladı Yiğit. "Kesinlikle onu görmeye bayılıyorum. Kumral saçlarının omuzlarından dökülmesine bayılıyorum. Sıcakladığı zaman saçlarını ensesinden kaldırıp nefes vermesini seviyorum. Çok tatlı gözüküyor. Sonra denizde soğuk suyla buluştuğu zaman irkilmesine bayılıyorum. Çikolatalı dondurma gördüğü zaman gözlerini büyültmesini seviyorum. H-"
"Nesini sevdiğini çok iyi anladık. Sorduğumuz sorulara cevap ver şimdi," dedi. SÂre v Barkın'a dönüp,"Sizde soracaksınız," dedi. İkisi başını salladı. "Sen başla,Serenay."
Aklıma ilk gelen soruyu sordum. "Hazal'ın başka birine aşık olduğunu öğrendin? Ne yaparsın? Çocuğun ağzını burnunu kırar mısın,yoksa Hazal mutlu olur diye ayarlar mısın?"
"Hazal mutlu olur diye ayarlarım."
"Kesin aşık!" diye bağırdım.
"Yiğit,sen egolu bir insandın," dedi Sâre.
"Ben sorucam. Hazal'ın hastaneye kaldırıldığını öğrendin,ne yaparsın?" dedi Kayra.
"Hemen hastaneye giderim."
"Aşık ama zeki," dedi Barkın. Ona yandan bir bakış atıp,"Senide gördük. Ölücek diye ağlayıp durdun," dedim.
"Ben soruyorum! Hazal sana seni sevdiğini söyledi,ne yaparsın?" dedi Sâre.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Doğan Güneş
RomanceBir kız düşünün. Kırılmış,üzgün ve depresyonda. Bir erkek düşünün. Aşık,içine kapanık ve yakışıklı. Ve bu ikisinin Antalya'da tanıştıkları. Sizce kader mi,tesadüf mü? ---- Serenay,çok sevdiği Bulut onu aldatınca depresyona girer. Bileklerina attığı...