Medya: İsra Yıldırım
Bölüm Şarkısı: Lana Del Rey-Summertime Sadness
7.Bölüm
-*-*-*-İyi Okumalar-*-*-*-
"Söz vermiştik birbirimize. Gitmeyecektik,bırakmayacaktık birbirimizi. Neden şimdi beni bırakmak üzeresin,Sare? Annenin gittiği gün sana verdiğim sözü tuttum. Gitmeye kalkıştım ama gitmedim. Peşinden Antalya'ya geldim. Moral seviyem en düşükken bile bana Barkın'ı anlatmanı dinledim. Sennin için. Gitme. Yeniden o çılgın arkadaşlar olalım. Sana bunu yapan piçi de bulacağım. Elimden çekeceği var...Hayallerimizi hatırla. Gidecekken onlar durdursun seni. Barkın'ı hatırla. Çok canı yandı,Sare. Ağladı. Seni seviyor. Onun için gitme,onun için kal...Her zaman beni içten gülerken görmek istemiştin ya o olaylardan sonra. İçten gülüşümü görmek için kal...Gitme. Yiğit için gitme.O abi bozuntusu bile senin için üzüldü. Uyan tamam mı? Seni değişik sarışın yapan gözlerini aç. Kahvelerin ortaya çıksın...Seni seviyorum. Lezbiyen değilim,merak etme."
Güldüm. Yanaklarımdan akan gözyaşını sildim. Sare'nin yanağını okşadım. "Kal," diye fısıldadım. Gözyaşlarımı silip yatağın ucundan kalktım. Kapıya doğru yaklaşınca bana bakan Kayra'yla göz göze geldim. Zoraki bir gülümseme sergiledim. Son kez Sare'ye omuz üstünden bakıp yoğum bakımdan çıktım.
Üzerimdeki kasvet verici kıyafetleri kenara attım. Kim alırsa alsın,umrumda değildi. Yoğum baımlarının olduğu bölümden çıkıp Yiğit'in olduğu bölüme geldim. Kafasını duvara yaslamıştı. Gözleri kızarıktı. Barkın'a sakinleştirici vermiştik. O yüzden uyuyordu. Banada vericeklerdi ama ben 1-2 saat uyumuştum.
"Konuştun mu?" dedi beni fark edince. Başımı evet anlamında salladım. "Halen ziyaretçi girebilir. Sende gir istersen," dedi Kayra. "Tamam," diyip içeri girdi Yiğit. Hazal ve İsra otele gitmişlerdi.
"İyi misin?" dedi Kayra. "Sence?" diye sordum. Kollarının arasına aldı beni tekrar. "Belki sana onun gibi bir arkadaş olamam ama bilki yanındayım," dedi. "Sağ ol," diyip belinde olan kollarımı daha da sıkılaştırdım.
"Barkın'a bakalım mı?" dedi. "Olur. Sakinleştiricinin etkisi ne kadar sürer?" dedim. "Bilmiyorum," dedi. Beraber Barkın'ın yattığı odaya gittik. Uyuyordu. Sare gibi. Doktor babasına haber vermem gerektiğini söylemişti ama bunu nasıl yapıcağımı bilmiyordum. Turgut Amca yıkılırdı.
Barkın'a bakarken Kayra konuştu. "Sence bunu Sare'ye kim yapmıştır?" diye sordu. Ağzımı bilmiyorum der gibi haraket ettirdim. "Sare'nin hiç düşmanı yoktu," dedim. "Barkın'ı seven çok kız var," dedi.
"Barkın onu seviyor diye mi geldi yani hepsi başına?" dedim. Bakışlarım Kayra'daydı. O ise Barkın'a bakıyordu. "Olabilir," dedi. "Onun orada olduğunu kim bilebilir?" dedim. "Bilmiyorum. Barkın uyansın Yiğit gelsin detaylı konuşuruz."
"Peki."
***
"O gün orada yanında sadece İsra vardı," dedi Yiğit. "Belki de İsra idi," dedim. Hepsi bana 'İsra bunu yapmaz' dercesine baktı. "O yapmamıştır," dedi Barkın. "O olmaz dediğin kişiler değişik çıkıyor,Barkın," dedi Kayra.
"Kim sana kazıt attı,Kaptan?" dedi. "Alev," dedi. Gözlerini kapattıp tekrar açtı. "Fahişeymiş," diye ekledi. "O kız çok masum görünüyor," dedi Barkın. "Ne yazık ki öyle değil," dedim. "Konu Alev ve altında yattığı kişiler değil. Konu Sare ve onu kimin bu hale getirdiği," dedi Yiğit.
"Serenay ve Yiğit. Benimle geliyorsunuz. Barkın,sen burada Sare'yle kal. Bir gelişme olduğunda ara," dedi Kayra. Sonra da oturduğu sandelyeden hızlıca kalktı. Yiğit de onu takip ediyordu. Bende koltuktan kalkıp peşlerinden gittim. "Nereye gidiyoruz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Doğan Güneş
Lãng mạnBir kız düşünün. Kırılmış,üzgün ve depresyonda. Bir erkek düşünün. Aşık,içine kapanık ve yakışıklı. Ve bu ikisinin Antalya'da tanıştıkları. Sizce kader mi,tesadüf mü? ---- Serenay,çok sevdiği Bulut onu aldatınca depresyona girer. Bileklerina attığı...