YDG 3.Bölüm-Tenis Maçı-

72 13 2
                                    


Kapak resmimizi yapan @zulalhead e teşekkür ederim. Çok güzel olmuş. 

Bölüm Şarkısı: Brono Mars-The Lazy Song

3.Bölüm

-*-*-*-İyi Okumalar-*-*-*-  

"Bence Alev ve arkadaşlarınıda çağırmalısın,Kayra."

Sare'nin kolunu en hayvan şekilde vurdum. Birde orada mı buna kız tavlamaya yardım edeceğim? Mesaim bitmicek mi benim? "Sizin için sorun olmazsa," dedi Kayra. "Valla benim için sorun. Ben birde orada sana yardım edemem," dedim. "Sadece içicez,Serenay."

Göz devirip yemeğimi yedim. Sare,Yiğit ve Kayra bir sohbetin içindeyken ben sessizce yemeğimi yiyordum. Bara gitme planım buydu ama ben daha değişik düşünmüştüm. Sare ile gideriz,bir kaç çılgınlık yaparız. Eski biz gibi.

"Serenay."

"Efendim," dedim. "Hazırlanmak için odaya çıkıyorum. Gelicek misin?" dedi. Başımı evet anlamında sallayıp peşinden gittim. Odaya girdiğimizde ilk iş bana soru sormak oldu.

"Bir sorun mu var?"

"Keyifsizim. Hadi kıyafet seçelim," diyip valizimin önüne geçtim. Beyaz,vücut hatlarımı ortaya çıkaran bir elbise bulunca onu çıkardım. Genelde giyinmekle ilgili hiç bir sorunum yoktu. Mini bir şeyi bile rahaça giyebilirdim. Çünkü daha uzun bir şey giysem bile süzecekler.

Elbise asklıydı. Kalçamın biraz aşağasında bitiyordu. Ve dardı. Hafif bronzlaştığım için bu renk bende çok güzel durmuştu. "Nasıl olmuş?" diyen Sare'ye döndüm. Siyah bir şortlu tulum giymişti. "Çok güzel olmuş. Ben?" diye sordum.

Valizlerinden birine gidip beyaz topuklu çıkarttı. Ve bana verdi. "Akşam verdiğinde lütfen topuları kırılmasın," dedi. Bulut'un beni aldattığını öğrendiğimde de topuklarım kırılmıştı. Ona başımı salladım. 

Banyoya gidip saçlarımı düzleştirdim. Rimel ve ruj sürdükten sonra banyodan çıktım. Siyah bir kılaç aldıktan sonr içine paramı ve telefonumu koydum. Sare de hazırlandıktan sonra lobiye gittik.

"Sizi kardeşim diye görmesem kesinlikle yavşardım," dedi Yiğit. Ona sadece gülümsedim. Beyaz bir t-shirt üstüne buz mavisi renginde kot bir gömlek giymişti. Altınada siyah bir pantolan. Yakışıklıydı. Bende ona yavşardım.

Arkada Kayra'yı görünce "Kayra geliyor," dedim. Herkes oraya döndü. Beyaz bir t-shirt ve kot giymişti. Şimdi Kerem Bursin'e bağlıyorum.

Bir jean bir bluzla bu kadar cool  olunur mu?

"Harika olmuşsunuz,kızlar," dedi yanımıza gelince. Gülümsedim. "Hadi gidelim," dedi Yiğit. Herkes başını salladıktan sonra Kayra'nın arabası diye tahmin ettiğim şey önümüze geldi. Ama bizim değil,başka bir müşterininmiş.

En sonunda bir Transporter önümüzde durunca Kayra ve Yiğit arabaya atlladı. Sonra da biz. Sare ve ben 3'lü koltuk yerine oturduk. Yiğit ve Kayra ise karşımıza. 

"Serenay,çok hoş olmuşssun."

"Sende,Kayra."

***

"Alev'lerin burada ne işi var? Kayra?"

"Yiğit,bu işte benim bir parmağım yok. Antalya'nın en iyi barlarından birindeyiz. Bence buraya gelmeleri mantıklı."

"Şimdiden söylüyorum. Yardım etmeyeceğim. Sadece oturup içeceğim," diyip bar taburesine oturdum. Kayra kolumdan tutup kaldırdı. "Aksine,arkadaşım olarak orada benimle olucaksın. Biz gittik," diyerek beni Alev'lerin yanına götürdü.

Yeni Doğan GüneşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin