Gözlerime çarpan güneş beni rahatsız etmişti. Bu yüzden gözlerim kapalı bir şekilde arkamı döndüm. Döndüğüm gibi bir vücuda çarptım. İki kol anında beni sıkıca sardı. Dün aklıma gelince yanımdakinin Boran olduğunu anladım. Bende kolumu ona doladım. Şu an çok yakındık. Çok fazla.. Bu belki de doğru değildi ama ondan uzak durmak istemiyorum. Onun kokusu ciğerlerimi doldurdukça ondan uzaklaşmak zor oluyordu.
Gözlerimi açtım. Başımı yukarı kaldırdım. Uyanık olup bana baktığını göz göze gelince anladım. Gözlerini bir saniye bile gözlerimden çekmedi. Bende çekmedim gözlerimi. Çok beğendiğim gözlere imkanım varken doya doya baktım. Ne olacağı belli olmazdı. Belki bundan sonra beni görmek istemeyecekti. Düşüncesi bile beni üzerken, gerçek olsa nasıl hissederim bilmiyorum.. Ona bu kadar bağlanmam hata. Hatta ona böyle duygular hissetmem hata. Bu yaşıma kadar sadece sevilmek istedim.
Beni sevmesini istediğim kişi ise duygusuz birisi. Ne ironi ama..
Hala birbirimizin gözlerine bakıyorduk. Hiç gözlerini kırpmamıştı. Bu imkansız birşeydi. Bir insan nasıl hiç gözlerini kırpmadan uzun bir süre bir yere bakar ki? Dayanamayıp konuştum.
"Günaydın?"
"Uyanalı çok oldu." nasıl yani?
"Ne zaman uyandın?"
"Üç saat önce."
"Beni mi izledin?" ne saçmalıyorum ki ben?
"Hayır." Evet demesini isterdim. Ama istemem bile saçmalıktı. Bir şey demeden kalkmaya çalıştım ama izin vermedi. Tekrar gözlerine baktım.
"Bırakır mısın?"
"Hayır."
"Neden?"
"Canım öyle istiyor."
"Senin canını dinleyecek değilim. Bırak!" sert konuşmuştum.
"Bu akşam benimlesin."
"Hayır."
"Dün bir cezan daha olduğunu söylemiştim."
"Cezam seninle bir akşam geçirmek mi?"
"Tam olarak öyle değil." ne diyor gene bu adam?
"Nasıl peki anlatır mısın?"
"Sevgili olucaz."
"Ne!" bağırdığım için aşağıdan Selin'in sesini duydum. Kapıya dönüp Selin'e bağırdım.
"Yok bir şey Selin. Böcek gördüğümü sandım ondan bağırdım."
"Tamam canım." dedi Selin. Derin bir nefes alıp verdim. Sonra hemen arkamı dönüp Boran'a baktım.
"Ne dediğinin farkında mısın?"
"Gerçek sevgili olmayacağız. Sevgili gibi davranacağız."
"Neden?" nefesini bıkkınca dışarı verdi.
"Sana tekrar zarar vermesinler diye. Rol yapacağız. Onlarda inanınca senin peşini bırakacaklar."
Düşündüm. Aslında çok saçmaydı. Ama bir yandan da sahte de olsa Boran ile sevgili olacaktım. Onunla gezecektim. Arayıp konuşacak, mesaj falanda atacaktım. Ne saçmalıyorsun sen dedi iç sesim ardından devam etti. Duygusuz bir insandan böyle şeyler yapmasını beklemen hata. Doğru.. Boş hayal kuruyorum..
"Tamam. Ne yapacağız bu akşam?"
"Benim takıldığım bara gidicez. Ayrıca bunun rol amaçlı olduğunu kimseye söylemiyoruz. En yakın arkadaşlarımıza bile. Duyulursa kötü olur. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevilmek
RomanceHer insan sevebilir ama her insan sevdiği kişi tarafından sevilmez. Sevilmek ne demek hiç tatmamış iki kişi.. Sevgiye inanmayan bir adam, Boran.. Sevilmeyi hiç tatmamış bir kız, Almila..