10. Kousnutí

319 27 2
                                    

Sedel vedle svého auta a přemýšlel o všem, co se událo za poslední týdny. A že toho bylo dost. Snažil se všechno si v hlavě urovnat, aby za ní mohl jít pokojný. Přece jen jí šel sdělit, že dnes večer to všechno proběhne. Povzdechl si a nasedl do auta. Nastartoval a rozjel se do místa, které pro něj byla poslední týdny jako druhý domov. Ihned zaparkoval na svém obvyklém místě a vystoupil. Dal si ruce do kapes a vstoupil dovnitř. Mířil si to chodbou, až vstoupil do jejího pokoje. Ležela tiše na posteli a oddychovala. Usmál se už od dveří, vypadala tak sladce a mile. Po špičkách se odebral až k ní a dal jí letmou pusu na nos. Zavrtěla se a něco zamručela. Poté pomalu otevřela oči a pohlédla na něj.

„Ahoj krásko moje," usmál se na ni, „promiň, jestli jsem tě vzbudil."

„To nic," zívla a promnula si oči rukou.

Dal jí sladkou pusu a posadil se vedle ní na postel. „Mám pro tebe nějaké zprávy," spustil hned.

„A jaké?" optala se zvědavě dívka.

„No Scott a Deaton zjistili, že tě bude muset kousnout nejen Scott, ale i Derek, protože jsou oba Alfy, každý jiným způsobem. Je to i tím, že jsi silná čarodějka a zřejmě by jen jedno nestačilo, teda, tak jsem to aspoň pochopil," vysvětlil jí.

„Aha... a pomůže to?" zeptala se tiše.

„Ano pomůže, když to udělají oba, tak ano," vlídně se na ni pousmál a pohladil jí po její malé ruce.

„A kdy to všechno vypukne? Kdy sem přijdou a udělají to?" zeptala se nervózně.

„Domluvili jsme se na dnešní večer, teda nejdříve jsem měl promluvit s tebou a až budeš souhlasit, dám jím vědět a pak se všichni dostaví a provedeme to," oznámil jí jejich záměr a čekal, zda to odsouhlasí.

Tia však mlčela a přemýšlela. Bála se, nechtěla to však přiznat. Jenže jiný způsob neexistoval, a pokud jí tohle mělo pomoci, pak tedy bude souhlasit. „Dobře, tak ať tedy přijdou, udělám to. Nechci umřít," řekla mu odhodlaným hlasem, i když se jí mírně chvěl.

„Zvolám Scottovi, aby přijeli," pousmál se šťastně, že jí zachrání a vytáhl z kapsy mobil.

Rychle vytočí kamarádovo číslo a čekal až se ozve. Netrvalo to ani půl minuty a z druhé strany se ozval známý hlas.

„Tak jak?" zeptal se McCall.

„Souhlasí, máte přijít."

„Dobře, dám vědět Derekovi a oba se k večeru zastavíme," dořekl Scott a hned zavěsil.

Stiles opět schoval mobil do kapsy a pohlédl na mladou dívku před sebou. Měla znova zavřené oči a odpočívala. Na nic nečekal a lehl si opatrně k ní, tak aby jí nějak neublížil. Přivinul si jí k sobě do náruče a čekal, až se dostaví ostatní. Do nového začátku jejího života zbývalo už jen pár hodin. Byl nedočkavý, no i v něm se usídlil strach z toho, kdyby to nevyšlo. Když se však na ní podíval, hned ho přešel. Ona byla silná o tom nebylo pochyb. A určitě to zvládne, uzdraví se a bude žít. S touto myšlenkou zavřel oči a po chvíli usnul.

***

Zdál se ji krásný sen, byla na bíle písčité pláží. Procházela se kolem vody a nechávala si omývat nohy vlnami. Všude kam oko dohlédlo, byl jen písek, moře a palmy. Vítr jemně vál a pročesával její dlouhé kadeře. Zavřela oči a nadechla se čerstvého vzduchu, když jí ovinuly něčí paže kolem pasu a přitáhly do náruče. Dobře věděla, kdo je to a jen se k němu přitiskla. Užívala si volnost a radost ze života. Zrovna se k němu chtěla otočit, ale něco ji vyrušilo ze snění. Dveře. Otevřely se a silně sebou třískly. Posadila se a zmateně koukla kolem sebe. Stiles se usmíval ze spánku, usmála se, ale pak pohlédla k místu, odkud se ozval ten nepříjemný zvuk a uviděla tři cizince, teda dva pro ni byli cizí, toho jednoho už viděla. Byl to Scott.

„Ahoj, tak jsme tady... ale asi nevhod," usmál se na ni.

„To nic," řekla tiše a začala budit Stilese, „vstávej, už jsou tady," mírně do něj štouchla, to však neměla dělat, Stiles se lekl a spadl z postele.

„Co... kde," zamumlal, když se probral a kouknul na ostatní.

„Nic, jen už jsou tady," řekla mu s úsměvem.

„No Stilinski, měl jsi hlídat, ne tu polehávat," uculil se Derek a založil si ruce na prsou.

„Nech si to jo, byl jsem unavený," zamumlal nevrle Stiles a postavil se.

„Asi bych se měl představit, jsem Dr. Alan Deaton, místní zvěrolékař a emisar," představil se jí muž tmavé pleti, který přišel s ostatními, „a tady ten, to je Derek Hale," pokračoval dál a ukázal na mladíka, který stál vedle něj.

„Já jsem Tia," řekla jim své jméno, tohle tedy měli za sebou. „Takže... co teď?" zeptala se pak nervózně.

„No asi bychom měli začít," dodal Scott.

„Souhlasím. Stiles ti už asi řekl o co půjde, takže tady pánové tě musí oba najednou kousnout, aby proces proměny mohl nastat. Jsi výjimečná čarodějka, proto jsou tyhle věci tak složité," vysvětlil jí Deaton.

„A kam mě kousnou?" dívka se posadila, Stiles jí přichytil, aby neupadla, rychle ztrácela sílu.

„Myslím, že do ruky postačí," vložil se do toho Derek.

Přikývla a natáhla před sebe obě ruce. Nechtěla se na to dívat a tak raději zavřela oči. Oba vlkodlaci k ní přistoupili a každý jí chytil za jednu ruku. Stiles seděl u ní a objímal jí kolem pasu. Dívka stiskla víčka a čekala, co se bude dít dál. Mladíci se proměnili a oba najednou, každý do jedné ruky, jí kousli. Z jejích úst vyšel bolestný vzlyk. Když oba skončili, odstoupili od ní a ona otevřela oči plné slz, které jí po chvíli začaly téct po tváři.

„Jsi v pořádku, lásko?" optal se jí starostlivě Stiles.

„Ano, asi ano," pohlédla na dva kousance na jejich rukou, „co se teď bude dít?"

„Budeme čekat, dokud se to nezahojí, až se tak stane, budeš vlkodlakem, příznaky nemoci zmizí a tobě se udělá lépe," usmál se muž tmavé pleti, jež stál opodál a vše sledoval.

„Myslím, že do rána by mělo být po všem," dodal ještě Stilesův nejlepší přítel.

Dívka jim tedy poděkovala a rozloučila se s nimi, už tak byla unavená, opět si lehla na svou postel a pohlédla na Stilese. „Tohle je nový začátek," zašeptala.

„Ano, to je. Ráno bude všechno, tak jak má být," vlídně se pousmál a dal jí pusu na čelo, „jdu s nimi ještě ven, hned se vrátím," dodal a odešel z pokoje.

Mladá dívka k sobě přitáhla přikrývku a pozorovala zranění na ruce, doufala, že mají pravdu a že to vyjde. Nemohla se dočkat rána. Proto rychle zavřela oči a snažila se usnout. Byla však tak vysílena, že to netrvalo dlouho a opět upadla do snu, ve kterém byla opět na bílé písčité pláži. 

Láska jako lékKde žijí příběhy. Začni objevovat