18. Bölüm: Final Part 1

6.1K 381 61
                                    

18. Bölüm: Final Part 1

Ve ne olduysa o anda oldu. Jam ile birbirimize bakarken birden yer sarsılmaya, tavandan betonlar düşmeye başladı. Nereden geldiğini anlamadığım Michael beni ve Jam'i düşen bir betonun altından çekti. Sonra ikisi ve Dark beni kendi gövdelerinin altına sakladılar. Apar topar klüpten çıktığımızda içeriden bağırışlar geliyordu.

Hala ne olduğunu idrak edemiyordum. Beni arabaya bindirdiklerinde de, ormanın ortasında bir yere getirdiklerinde de ne olduğunu anlayamamıştım. Bildiğim tek şey sürekli titrediğimdi. Jam beni yatağa yatırırken, Jam'e sıkıca sarılmıştım. Benimle beraber yatağa girene kadar kollarımı boynundan çözmemiştim.

Michael yanıma gelip bir şeyler söylüyordu. Dudaklarının hareketini görebiliyordum ama ne dediğini duyamıyordum. Bir süre sonra görüşüm bulanıklaşmaya başlamıştı.

Jam ve Michael'in konuşma seslerine uyandım.

''Sence bunu kim yaptı Lucifer?''

''Bilmiyorum bir sürü düşmanım var. Buna daha önce cesaret edebilen olmadı.''

''Neye?''

''Bana karşı gelebilen biri. O biri her kimse Janelle'e zarar verecekti. Onu bulduğumda gerçek şeytanın gazabına uğrayacak.''

''Affedilmeye yakınsın bunu yapmak istediğine emin misin?''

''Evet eminim. Janelle benim gerçek aşkım. Onun için her şeyi yapabilirim. Affedilmek şuan umurumda değil.''

''Geri gelmeni istiyoruz Lucifer.''

''Cenneti özledim ama benim yerim dünya kardeşim.''

''Bunu yapma. Senin yerin Cennet. Geri gelip eskisi gibi olabilirsin.''

''Bunu isterdim gerçekten ama benim yerim Janelle'in yanı.''

''Hayır senin yerin Cennet.''

''Yanılıyorsun.''

''Bu bir seçenek değil Lucifer. Bu Tanrının emri. Tartışmaya açık değil.''

Bu konuşmadan sonra gözlerimi açmadım. Bir süre olduğum yerde durdum. Gerçekten onun özlediği yere gitmesine engel mi olacaktım? Benim için mi burada kalacaktı? Sonsuza kadar yanımda kalmasını isterdim ama onu özlediği ve hakkı olan bir yerden alıkoyamazdım.

''Günaydın bebeğim. Nasıl hissediyorsun?''

''Beynimde fillerin çiftleştiğini yok sayarsam gayet iyiyim. Dün ne oldu?''

''Biri L.A.V yi havaya uçurdu.''

''NE?!''

''Biz iyiyiz yok bir şey.''

''Yaralanan var mı?''

''Hiçbir melek ölmedi. Sadece kırıkları olanlar var.''

''Kimin yaptığını biliyor musun?''

''Hayır ama bulmam an meselesi. Dark araştırıyor.''

''Jam. Güvende misin?''

''Güvendeyiz. Sadece kimin yaptığını bulana kadar burada kalmamız lazım. New York'a dönmemiz senin için tehlikeli.''

Ben Jam ile tanıştığımdan beri tehlikenin göbeğindeydim. Ayrıca onun böyle inzivaya çekilmesi ününü tehlikeye sokardı.

''Jam New York'a dönmemiz gerek. Korkmuyorum ve senin benimle kalman da seni korkuyor gibi gösterir.''

''Jan haklı.''

Dark gözlerinde daha önce gördüğüm o tehlike parıltısıyla tam zamanında içeri girdi.

Lucifer ve İntikam Meleği (Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin