3. Bölüm
Kafeden kaçarcasına çıktıktan soluğu en yakın kilisede aldım. Günah çıkarma kabininde rahiple konuşuyordum.
''Evet? Çocuğum bana ne anlatmak istiyorsun?''
Derince bir nefes aldım.
''Ruhumu Şeytan'a sattım Peder. Gerçek Şeytan'a. Bana çok iyi davrandı, yardımcı oldu. O olduğunu anlamadım.''
''Şeytan böyledir çocuğum. Seni kandırır ve istediğini öyle alır.''
''Ben ne yapacağım Peder? Boyumdan büyük bir işin altındayım ve ne olduğunu bile bilmiyorum.''
''Zaman çocuğum, zaman ve irade. Şeytan'dan uzak dur. Seni baştan çıkarmaya çalıştığında Tanrı sana yardım eder.''
''Teşekkürler Peder.''
İlahi bir rahatlamayla kiliseden çıktığımda karşımda Jam'i buldum.
''Bak bu ironik oldu işte. ''
''Senden uzak durmak için Tanrı'dan emir aldım. Benden uzak dursan iyi olur.''
''Babam beni insanlardan uzak tutmak isteseydi şimdiye kadar çoktan beni alıkoyardı. O yüzden benden bu kadar kolay kurtulabileceğini düşünme.''
''Kiliseye girebiliyor musun?''
''Neden giremeyeyim?''
''Bilmem Tanrı'nın evi olduğu için olabilir mi? Hani belki giremezsin diye sormuştum.''
''Çok fazla mı fantastik film izliyorsun sen? Şeytan Çıkarma'yı da izledin mi?''
''Evet ve altıma yapacaktım neredeyse.''
''Şimdi o filmde benim bir insanın içine girdiğim ve onu etkilediğim anlatılıyor değil mi?''
''Evet. Nereye varmaya çalışıyorsun?''
''Sence benim işim gücüm yok da insanların içine mi gireceğim? Neden bir kızı ters yürüteyim ya da yaşlı bir kadına kan kusturayım ki? Ve cidden oradaki korkunç maskeli adama benzer bir yanım mı var?'
''Sen böyle söyleyince mantıklı geldi tabi. Oradaki adamdan daha yakışıklı olduğun bir gerçek.''
Bunu cidden sesli söylemiş olamazdım. Gözlerimi ondan kaçırıp merdivenleri inmeye başladım. Gülerek arkamdan geliyordu.
''Eğlenceli bir şeyler yapmak ister misin?''
''Ne gibi?''
''Senin arabanla gidiyoruz.''
Arabamın yanına geldiğimizde sürücü koltuğuna oturup kemerimi bağladım. Jam yanımda ki yolcu koltuğuna oturmuştu.
''Nereye?''
''Eski sevgilinin evine.''
''Neden oraya gidiyoruz. Dün aldatıldığımı öğrendiğimi hatırlatırım.''
''Biz de ona güzel bir ders vermeye gidiyoruz.''
''Pekala.''
Arabayı çalıştırdım ve Alex'in evine doğru süremeye başladım. Acayip bir şekilde arabanın içi sessizdi. Bu sessizlik beni rahatsız ettiği ve daha çok gerginleştirdiği için müzik açtım.
Shakira'nın Empire şarkısı arabayı doldururken, bu şarkıya yapabileceğim dans hareketleri kafamın içinde dolanıyordu.
Telefonumun çalmasıyla dans hareketleri kayboldu. Direksiyondan tuşa basıp aramayı yanıtladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lucifer ve İntikam Meleği (Düzenleniyor)
FantasyÇok eski ve az bilinen bir efsane vardır. Bir zamanlar Tanrının gözdesi olan Lucifer insanları küçümsemiş ve cennetten atılıp küçümsediği insanların arasına hapsedilmiştir. Cennete geri dönmesi içinse gerçek aşkı tatması gerekmektedir. Gerçekten sev...