17. Bölüm: İki Taht
Jam'im çıplak omzuna yatmış elimle göğsüne daireler çiziyordum. Bu tuhaf bir şekilde beni sakinleştiriyordu. Misk kokusu ciğerlerime doldukça kendimi güvende hissediyordum. Jam bir eliyle sigarasını dudaklarına götürüyor, diğer eliyle benim sağ omzumu okşuyordu. Sigarasını dudaklarından çekip konuşmaya başladı.
''Bu gün gerçek bir randevuya çıkmaya ne dersin?''
''Bu nereden çıktı?''
''Sana hak ettiğin şeyi vermek istiyorum. Sende her genç kız gibi rüya gibi bir randevuyu hak ediyorsun.''
''Sen kimsin ve benim Şeytanıma ne yaptın?''
Gülerek alnımı öptü ve soruma cevap vermeden yataktan çıktı.
''Duşa gelmek iste misin?''
''Hayır biraz daha uyuyacağım.''
''Senin kaybın.''
Dudak bükerek arkasını döndü ve banyoya giren kapının arkasından kayboldu. O böyle davrandıkça onu sıradan biri sanmak kolaydı. Dünyada ki en tehlikeli varlık olduğunu kolayca unutuyordum.
Jam'in duşta çıkardığı sesleri dinleyerek ve onun kokusuyla sarmalanmışken uyumak dünyanın en kolay şeyiydi.
Gözlerim benim kontrolüm olmadan aniden açıldı. Kesinlikle bir şeyler hissediyordum. Kanatlarım çıkmıştı çünkü. Beklentiyle arkamda hareket ediyorlardı.
Evin içinde ses duymuştum.
''Siktir.''
Sessizce küfretmiştim. Hemen Jam'in gösterdiği düğmeye bastım. Yatağı ve çevresini kaplayan cam platform anında kapandı. Yukardaki hava kanalları açıldı ve içeri hava vermeye başladı. Sistem şimdi bütün evi kilitlemiş olmalıydı. Yani dışardan kimse giremez, içerden kimse dışarı çıkamazdı. Jam gelene kadar kendimi koruyabilirdim. Sonra o beni korurdu. Bana zarar gelmesine izin vermezdi.
Keşke çıplak olmasaydım. En azından uyurken çamaşırlarımı giyebilirdim ama onları dün gece mutfakta çıkarmıştım. Jam benimle uğraşmaya orada başlamıştı çünkü. Yataktan çarşafı hızla söktükten sonra etrafıma dolayıp sıkıca sıkıştırdım. Jam'in yattığı taraftaki komodine gidip çekmeceleri hızla açtım. Burada bir şeyler saklıyor olacağını ummuştum ama bulduğum tek şey prezervatifler olmuştu. Bunu görünce de kanatlarım kaybolmuşlardı.
Yatak odasının siyah kapısı açıldığında karşımda kar maskeli biri belirdi. Beni görünce olduğu yerde dondu kaldı. Sanırım evde olmamı beklemiyordu. Vücudundan kız olduğu anlaşılıyordu. Asıl dikkatimi çeken şey ise arkasında beyaz kanatlarının olmasıydı.
Maskesini çıkardığında siyah saçlarını ve siyah gözlerini fark ettim. Dudağının kenarı yukarı doğru kıvrıldı. Yoğun bir aksanla konuşmaya başladı.
''Demek Jam'in New York'ta ki fahişesi sensin. Bende Nantes de becerdiği kızım ama öyle kalmaya niyetim yok. Şimdi şu evden çık da sürprizim için hazırlanayım.''
Ne demişti bu kız az önce? Benim kraliçe olduğum bilmiyor muydu?
''Eve nasıl girdin?''
''Kendi yöntemlerim var.''
''Dur bakalım doğru anlamış mıyım seni? Jam'le birkaç kez yattınız ve onu kazanabileceğini sanıyorsun?''
''Buna eminim.'' Kafasını biraz yukarı kaldırıp bana sırıttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lucifer ve İntikam Meleği (Düzenleniyor)
FantasyÇok eski ve az bilinen bir efsane vardır. Bir zamanlar Tanrının gözdesi olan Lucifer insanları küçümsemiş ve cennetten atılıp küçümsediği insanların arasına hapsedilmiştir. Cennete geri dönmesi içinse gerçek aşkı tatması gerekmektedir. Gerçekten sev...