9. Bölüm

7.6K 463 39
                                    

Multimedia'da Video var. Video'yu yapıp bana attığı için Tuna'ya çok teşekkürler. Teşekkür ederim kanka eline sağlık :D :D

Not: Lütfen emeğime karşılık iki dakikanızı ayırıp yorumyaparsanız çok sevinirim.

Keyifli okumalar :)

9.bölüm 

Beraber yemek yediğimiz geceden bu yana 2 hafta geçmişti ve Jam'den ve Dark'tan o zamandan beri bir haber yoktu. İkisi de mesajlarıma cevap vermemişti. Şeytanın işine karışılmayacağını biliyordum o yüzden çok fazla burnumu sokmak ve onları rahatsız etmek istemiyordum. Bir taraftan da ikisini deli gibi merak ediyordum. Onlara bir şey olacağından değil tabi, sadece neredeler ve ne yapıyorlar diyeydi. Ya da kiminle beraber?

Bu süre zarfında biz de tatilimiz için hazırdık ve bu akşam yola çıkıyorduk. Bali Adasında rüya gibi iki hafta. Ardından hazır Asyadayken, Asya turu yapmayı planlıyorduk. Avrupa ülkelerine sürekli gidip geliyorduk zaten. Bu sene değişiklik yapıp Asya'da huzuru bulmayı deneyecektik. Ne kadar bulabilirsek tabii.

Çok büyük olmayan bir valiz hazırlamıştım. Çok fazla eşya taşıyıp yük yapmak istemiyordum. Temel ihtiyaçlarımı ve bir kaç parça kıyafet dışında bir şey almamıştım. Lazım olan her şeyi oradan alacaktım.

Gece on gibi telefonumu elime alıp son kez Jam'e mesaj attım. '' Bu gece yola çıkıyorum. Bali'de olacağım, eğer merak edersen. Seni merek ediyorum. İyi olduğunu biliyorum tabii ama yine de merak ediyorum. Müsait olduğunda bana yaz. Seni özledim.'' Telefonumu kapatıp cebime koydum ve merdivenleri çıktım. Yerlerine çoktan yerleşmiş olan arkadaşlarımın yanına oturdum. Hostes hemen yanıma gelip bir şey içip içmeyeceğimi sordu. Arkadaşlarım gibi bende şampanya istedim.

Kısa bir süre sonra uçağımız havalandı. İlk başta hepimiz sessizce kendi çapımızda takılıyorduk. Bir süre sonra uykumuz gelmeye başlamıştı. Kızlar olarak yatak odasını ilk biz kullanmaya karar verdik. Arka tarafta bulunan odaya girdiğimizde üçümüz kendimizi yatağa attık. Kısa bir süre sonra odada duyulan tek ses nefes alışverişlerimiz olmaya başlamıştı. Uyuyamıyordum.

Yataktan kalkıp, çocukların olduğu asıl kısıma geçtim. Film açmış izliyorlardı. Yanlarına gidip oturdum ve ben de filmi izlemeye başladım. Sadece geldiğimi anlayıp kafalarını kaldırıp filme geri dönmüşlerdi.

''Uyuyamıyor musun?'' Alex bana bakarak fısıldadı. Diğerlerinin film izlerken nasıl ciddi olduğunu bildiğimiz için. Ses çıkarmadan kafamı iki yana salladım sadece. Alex yerinden kalkıp büfeye gitti ve bir bardak su ve elinde hap kutusuyla geri döndü.

''Uyuyamayacağını biliyordum. Senin için koydurtmuştum.'' Hap kutusunu ve suyu bana uzattı.

''Teşekkür ederim Alex.''

''Önemli bir şey değil.'' Omzunu silkip yerine oturdu. Yaptığı çok düşünceli bir şeydi. Benim için anlamlıydı. Küçük jetlerini ne kadar sevdiğimi biliyordu. Bir yandan da sinirimi yatıştırıyordu. Hala onu affetmemiştim çünkü yaptığı kolay affedilecek bir şey değildi.

Hap bir süre sonra etkisini göstermeye başlayınca kızların yanına gittim. İkisi yatağı kaplamıştı ve bana yer kalmamıştı. Köşeye konmuş lacivert deri koltuğa uzandım.

Uyandığımda üstümde ince bir battaniye vardı ve yataktaydım. Biri beni uyurken taşımıştı. Kızlar yapamayacağına göre çocuklardan birisiydi. Üstümdeki battaniyeyi attım ve banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkayıp saçlarımı topladım. Terlemiştim. Otele gider gitmez duş alacaktım.

Lucifer ve İntikam Meleği (Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin