HERKESE MERHABA :)
İLK KİTAP İLK DENEYİM UMARIM YAZDIKLARIMI BEĞENİRSİNİZ .
OKUMAYA BAŞLAYIP DEVAMINI GETİRMENİZ OKURKEN EMEK HARCANDIĞINI UNUTMADAN OKUMANIZ . VOTE VE DEĞERLİ YORUMLARDA BULUNMANIZI AMA YORUMLARDA SAYGI ÇERÇEVESİNİ AŞMAMANIZ DİLEĞİYLE .
UMARIM GERÇEKTEN ÖNYARGISIZ OKUR VE DEVAMINI GETİRİRSİNİZ İYİ OKUMALAR :-)
- multide Eylül bu arada -
***
Bütün öğrencilerin çekmek zorunda kaldığı yer okul . Aslında en zoru erken kalkmaktı . Sıcacık yatağında uyumak varken kalkmak anlatılmaz yaşanır bir şey .
Okula gitmek için zor da olsa kalktım kendime gelebilmek için banyoda elimi yüzümü yıkadım. Annemin aşağıdan
'' Eylül kızım kahvaltı hazır oyalanma hadi '' diye bağırmasıyla sıçradım . Hemen üzerime okul üniformamı giyip mevsimin sonbahar olmasından dolayı kalın hırkamı ve botlarımı da giyip aşağı indim . Babamı kahvaltı masasında gazete okurken gördüm ve yanağını öpüp yerime oturdum. Babam her zaman güler yüzlü , anlayışı annem de sevgisini hiç eksik görmediğim şu dünyadaki en değer verdiğim insanlardır. Kahvaltımı bitirip çıktım .
Okulda herkes sıraya girmişti ben de sıraya girdiğimde Miray yanıma son anda gelebildi ,
'' Günaydın '' dedi gülümseyerek .
"Günaydın uykucu " dedim normalde okula beraber gidip geliriz fakat hanımefendi bugün uyuya kaldığı için tek gelmek zorunda kaldım. Miray'ın uykuya düşkünlüğü çok farklı bir boyutta evet herkes çok sever uyumayı ama Mirayın sevgisi ileri bir boyuttadır. gibi.Sabah erken kalkmanın yanında nefret ettiğim şeyler arasına uzun yapılan konuşma ve törenler de girer ki şimdide buna benzen bir konuşma yapılacak
Müdür yani Fazıl hoca konuşmaya başladığında Mirayla dinlemeye başladık
'' Evet sevgili öğrencilerim sizlere önemli bir haberim var lütfen herkes konuşmayı bırakıp beni dinlesin ''
Fazıl hoca Mirayın eniştesi oluyordu ve iyi biriydi , aslında her müdür kadar otoriterdi , ama öğrencilerine her zaman değer verirdi ,
''Evet çocuklar gelecek hafta için söylemem gereken bir konu var okulumuzda haftaya dan itibaren başlayacak olan tadilat nedeniyle bu yıl Gençer kolejine devam edeceksiniz '' herkesten itiraz sesleri çıkmaya başladı .
Okulumun adı Esenler Koleji idi ve bu okulda o kadar iyi bir ilişkim olmasa da başka okula gitme fikri beni rahatsız etmişti . Son senemde böyle bir değişiklik olmak zorunda mıydı . Okulumuzun tarihi eskilere dayanan köklü bir okuldu ve bu sene ise yenilenecekti .
" Lütfen itiraz etmeyi bırakın bu sene böyle bir değişiklik olacak ve buna uymak zorundayız ...." gibi uzun bir konuşma gerçekleştirdi.
Benim hakkımda soğuk , asosyal , içine kapanık sözlerini duymak mümkündü evet belki öyleydim . Ama bir insanı öylece yargılamak ne kadar doğru olur ki . Kimsenin içi dışı bir değildir . Bunu anlamı iki yüzlülük değildir mesela bazılarımız çok eğlencelidir aslında sadece tanımak gerekir , bazımız sorunları yüzünden mutsuzdur ama dışarı hep ben güçlüyüm imajı verir işte bu gibi davranışlar çevremizde çoktur . Etrafımıza baktığımızda içi dışı bir insan görmek oldukça zordur insanlar yapmacıklaşıyor , sisteme kurban gidiyor , başkalarının düşünceleriyle hayatını şekillendiriyorlar veya kendi özünü unutuyorlar ben - kendin -olamıyorlar .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Mecburum
Teen FictionSonradan bağlanacağımız bir aşka yelken açarız bazen ve bırakamayız ve ona mecbur oluruz ... Yakışıklı, egoist bir çocuk ve hayattan soğumuş sıradan bir kız _ (''''sırada...