Arkadaşlar bu bölüm içime sinerek yazdım umarım beğenirsiniz desteğinize ihtiyacım var desteklemenizi bekliyorum .
BU Arada arkadaşım da kitabına bakarsanız çok mutlu olurum adı: İhanet kokulu beden bakarsanız çok sevinirim
bölümü @rabiadenizgs1905 ithaf ediyorum desteği için teşekkürler...
Geçmişimde bıraktığım tam 17 senem var her günü ,her saati, her dakikası bazen gülerken bazen ağlarken çoğu zaman da boş durgun ve hayattan kopuk geçirmiştim. Peki gelecekte ne olacaktı . Benim bir geleceğim olacak mıydı. Hayal kurmayı sevmezdim aslında , ya da korkardım hayal kurmaktan belkide . Aslında neyi kafama koyarsam yapardım ama hiçbir şey için fazla hırslanmazdım elde etmeye çalışmazdım ama hayal kurarsam da onu gerçekleştirmek isterdim , belkide gerçekleştirememekten korktuğum için hayal kurmuyordum.
Ama halimden şikayetçi de değildim evden okula okuldan eve, ders çalış, kitap oku, uyu, müzik dinle, ailenle zaman geçir , Mirayla zaman geçir yaptığım şeyler bunlarda ibaretti aslında ben böyle iyiydim ne hayale ihtiyacım vardı ne de hayatımda gereksiz kişilere. Sadece lise bitsin üniversite okumak ve sevdiğim işi yapmak istiyordum hayatımda renge ihtiyaç yoktu.
Ama düşünüyorum da Serkanı geldiğinden beri hayatımda bazı şeyler değişmek zorunda kaldı. Bu benim sinirimi bozuyordu. Ben onu o kadar çok sevmiştim ki anlatamam . Çünkü onun sayesinde hayata farklı bir pencereden bakmıştım ama sonra o pencerenin önüne tahtalar çekmişti , eskiden ufak bir ışık sızıyordu penceremden ama ondan sonra o ışık da yok olmuştu . O gittikten sonra birkaç hafta odamdan dışarı çıkmadım yemek yiyemedim Mirayı ailemi bile görmedim . İşin aslı kendime kızıyordum ' ah salak kafam hayata neden inandın ki her mutluluk sonunda mutlaka mutsuzluk oluyor senin hatan ' dedim .
Ama şimdi ne değişti ki neden ondan intikam almak istedim neden ona sevgilim varmış gibi rol yapıyordum ki .Akılma Derin geldi acaba neden kabul etmişti ki rol yapmayı , bana neden yardım ediyordu . Yoksa bana acımış mıydı hayatta en sevmediğim şeylerden biri bana birinin acımsıdır umarım öyle değildir bilmiyorum ama yakında kokusu çıkar . Bugün günlerden cumartesi. Bu hafta okula gidip geldim Derinle fazla konuşmamaya çalıştım Serkan da okula devam ediyor sürekli beni izliyordu. Bu beni çok rahatsız ediyordu ama belli etmiyordum ne yaparsa yapsın artık sadece ben eskisi gibi değilim . Tamam çok değişmedim ama ona bunu göstermek istiyordum.
Yataktan kalktım banyoya girdim yüzüme soğuk su ile yıkadım kendime anca geldim .Annemgille nottan sonra bir kez yemek yedik onlara kızmıştım ama işleri bu aralar yoğunmuş o yüzden üstelemedim . Odama geçip üstümü değiştirdim üzerime bordo kazak altıma kot pantolon giyinip aşağı mutfağa indim . Ah doğruya çantamı unuttum odama çıkıp çantamı aldım . Bugün annemle alışverişe çıkacağız beni çok zorlamıştı ben de kıramadım alışveriş bana göre değildi , tamam sevmiyor değilim ama saatlerce alışveriş yapan biri değildim o kadar , ama annemi tanıyorsam mağazaların altını üstünü getirirdi beni de peşinde götürüyordu .Annem
'' Kızım hazırsan çıkalım mı?''
'' Anne ben gelmesem ne olu ki ''
'' Olmaz kızım bir daha ' gelmesem mi?' diye sorarsan adam öldürüyorlar diye bağıracağım .'' dedi. İster istemez gülümsedim.
'' Anlaşıldı tamam '' dedim . montumu giydim botlarımı da artık kış kendini gösteriyordu havalar çok soğuktu annemle şoförün açtığı kapıdan arabaya bindik .Alışveriş mağazasına geldik annem sürekli bir kıyafet alıp beğenip beğenmediğimi soruyordu sıkılmıştım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Mecburum
Teen FictionSonradan bağlanacağımız bir aşka yelken açarız bazen ve bırakamayız ve ona mecbur oluruz ... Yakışıklı, egoist bir çocuk ve hayattan soğumuş sıradan bir kız _ (''''sırada...