Sadece Beni İyi Hatırla

266 63 18
                                    

Selam öncelikle herkesten çok özür diliyorum sınavlardan falan zamanım olamadı bolumu tabletten yazdım yazım hataları varsa affola .

Okuyup da emek saygı göstmenizi çok isterim bol oy , yorum  bekliyorum. Serkanın hastalığı ileri derece o yüzden okurken anlamaya çalışarak okuyun .

Bölüm bir tanecik arkadaşım , kardeşim olan @kafa-bi-milyon e ithafen canımmm iyi ki varsın :D

Bölümü umarım seversiniz . iyi okumalar seviliyorsunuz ♡

Medyada Serkan 

                                                                     

  Serkan Kara

  Bazen sadece sevdiğinizin iyiliğini düşünürsünüz , sadece o    mutlu olsun istersiniz , kendi mutluluğunuzdan    vazgeçersiniz . Geçiyorum bende hem kendimden hep  sevdiğimden, dönüşü yok biliyorum asla biz olamayacağız tekrar, kızamıyorum kimseye Sinan amcaya bile tüm suç şu lanet olası sinir hastalığımda ben böyle olsun ister miydim peki ? Tabi ki de hayır .

Sinan amcaya hak veriyorum o da kızını düşünüyor benim hastalığımdan sonra kızının tekrar canının yanmasından korktu . 

" Serkan bak oğlum seni çok severim , lakin Eylül benim bir tanecik kızım , canım ona zarar gelmesini istemem sen ona zarar vermezsin biliyorum ama ondan uzak dur  lütfen , hastalığın yüzünden ona istemden zarar verebilirsin Eylül zor günler atlattı tekrar zor günler yaşamasın beni anla olur mu?"

Sinan amcanın bu sözleri aklımdan hiç çıkmadı ki bozuk plak gibi beynimde yankılanıp durdu .

Eylül .... ben ona nasıl zarar vereyim ki onun temiz kalbine, iyilik akan yüreğine , o güzel tenine kendimde iken asla yapmam ona zarar verecek bir şey asla , düşünemem bile ama işte bu hastalık öyle bir şey ki sinirlendiğimde gözüm hiç kimseyi görmüyor sırf bu yüzden Eylüllerden önceki okulumda bir çocuğu hastahanelik ettim okul değiştirmek zorunda kaldım .

O gün onu kafeye çağırdım ah! güzelim o gün seni kırmak istemezdim baban haklıydı seninle bu hastalıkla mutlu olamazdım . Çok araştırdım tedavisini ama ileri bir boyutta yurt dışında tedavilerim iyi sonuç vermişti ama Derin ... onu Eylülle sevgili olduklarını söylediğinde kendimden geçtim .

Ona sıkıldığımı söyledim kafa dinlemek için yurt dışına çıkmak istediğimi . Ne kadar komik ben ondan sıkılamazdım onu gördükçe kendimi şarj olmuş gibi hissederken bunların tam tersini ona söylemek çok zordu . Yaşadıkları şey kolay değildi , kimseye güvenemiyordu ben hep yanında oldum o da benim hastalığımı biliyordu buna rağmen ona zarar vereceğimden korkmuyordu yanımda rahattı ama bitti işte her şey böyle olması gerekiyormuş demek ki o mutluysa benim içim rahattır .

Bugün bir karar verdim her şeyi anlatacağım . Bunu beni affetsin diye değil sadece beni yanlış tanımasın , hatırlamasın diye zaten yarın gidiyoruz annemle . Annem benim her şeyim şu an hasta yanında olamadım için vicdan azabı çekiyorum ama şimdi onun iyileşmesi için elimden geleni yapacağım tedavilerini daha iyi bir hastahanede devam edecek .

Hastahaneden dün ayrılmıştım Derini de zaten gözüm döndüğü için bıçaklamıştım . Pişmandım böyle bir şeyi kendimden beklemiyordum demek ki tam iyileşememiştim başta Eylülü affettirmek istedim kendime ama iyileşememişsem olmaz zaten artık biz olamayız , unutamam belki ama çalışırım ondan sonra yapmaya çalıştığım gibi .

Eylülü aradım ilk meşgule attı ikinci , üçüncü derken ısrarıma 4. arayışıma cevap verdi

" NE VAR SERKAN !" içim burkuldu benim değildi ve benden yabancı en kötüsü bana nefret dolu

Sana MecburumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin