LÜTFEN OKUYUN !!!!!!
SELAM SM ailesi . Nasılsınız ? Umarım iyidirsiniz . Bölüm geç gelme sebebi okuma sayısı azalması ilk bölümler ve son bölümlerin okuma sayısı arasında çok fark var.
Hani neredesiniz hikayemi çok beğenenler , neredesiniz sonuna kadar okuyacağım diyenler .
Bakın her bölüm geldiğinde ben haber veriyorum ki zaten sizlere bildirim geliyor . Ama artık sadece yazacağım 'hikayeme yeni bölüm geldi okur musun' demeyeceğim zaten okumak isteyen gerçekten okur .
Ve gerçekten okuyun vote verip geçmeyin , yorum atın beğendiğiniz veya beğenmediğinizi söyleyin , saygı duyarım daha da iyi yapmaya çalışırım veya hatalarımı düzeltirim .
Beğenenler şu yıldızı boş bırakmayın . Hepiniz çok değerlisiniz . Yanımda olanlar , beni yalnız bırakmayanlara çok minnettarım . İYİ Kİ VARSINIZ .
Medyada Eylül . Şarkı olarak medyada yok ama UNİON J. ' Carry you' dinleyin sevdiğim şarkılardan. .
Bölüm güzel oldu iyi gibi herkese iyi okumalar , umarım beğenirsiniz ....
**************
' Kızım kalk hadisenene kalk ' uff iç sesim sen neden böylesin alarm bitti sen başlama yaaaa. 'Eylül hadi kalk dalak okula geç kalacak "
Yaslayarak kalkıp gerildim terliklerimi giyip banyoda elimi yüzümü yıkadım. Perdeyi açt-
"Allahhh kar yağmış. " hayatta sevdiğim şeylerden birisi de kardır ama bu çok fazla yağmış.
Annem odaya koşarak gidip yataklarında zıpladım , evet şu anda çocuk gibi davranıyorum ama bugün içim içime sığmıyor." Anne baba yaaa kalkın kar yağmışş" annemler irkilerek kalksa da beni böyle görünce gülerek bir birlerine kaş göz işareti yaptılar , ben ne oluyor demeye kalmadan ortalarına alıp gıdıklamaya başladılar.
"Anne ahahah baba yaa ahaha Du-durun"Gülmekten yüzümün kıpkırmızı olmuştu . Durduklarında
" O bir tanem ne bu halin pek bir neşelisin bakıyorum da "
"Anne ya kar yağmış diyorum siz ne diyorsunuz kalkın işte "
"Tamam tamam hadi üzerini giyin kahvaltıyı hazırlamıştır Gözde Hanım. "
"Tamam tamam sizde kalkın!"deyip aralarından kalktım ikisini de öptüm. İşte ben böyleyim ne olursa olsun aileme karşı kırgın kalamıyorum. Odama geçip üzerimi okul formamı ve kalın bir hırka giyinip aşağı indim . Aşağı indiğimde yine Gözde teyze döktürmüştü yanına gidip onunda yanağını öptüm .
Annemler de aşağı indiğinde beraber kahvaltımızı yaptık.Kahvaltım bitirdim ,bir an önce dışarı çıkmak istiyorum en sevdiğim mevsim kıştır benim , bilmiyorum herkes daha çok yazı sever ama kış demek ben demektir . Kışın soğuğu beni kendime getiren şeydir. Kış manzarasında tuvalimle dans etmek gibi harkulade .
Kırmızı atkı ve şapkamı giyip kırmızı eldivenlerimi de elime geçirdim . Botlarımı da giyip dışarı çıktım. İlk başta gözlerim kara alışamadığım için gözlerimi kapatıp öylece bekledim.
" Ahhh " birinin kafama kartopu pardon kar yığını atmasıyla hışımla arkamı döndüm. İlk başta Miray beklesem de karşımda ki kişi nutkum tutacak bir şekilde bana sırıtan Derindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Mecburum
Teen FictionSonradan bağlanacağımız bir aşka yelken açarız bazen ve bırakamayız ve ona mecbur oluruz ... Yakışıklı, egoist bir çocuk ve hayattan soğumuş sıradan bir kız _ (''''sırada...