Güvenmek İstiyorum

200 23 0
                                    

Selam SM ailesi nasılsınız. Uzun zaman oldu yine kusura bakmayın anca yazabildim. Umarım beğenirsiniz. Yanımda olan herkese çok teşekkür ederim.

Yeni kitap yazmaya başladım okursanız sevinirim. Desteklerinizi bekliyorum. Adı Şizofren Gençlik.

Bölüm içime sindi sizin de beğenmeniz umuyorum

İthaf bekleyenler mesaj atsın.

bu bölümü yalnizgirlllll ithaf ediyorum .

İnstgramdan takip etmek isteyen : Dilann_kzl_1905 edebilir.

İyi okumalar hatalarım varsa affola..

+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+

Hatırlatma

Dersler bittiğinde Derin'e bugün başım ağrıyor yarın bir şeyler yapalım bahanesini uydurdum . Eve gidip okul üstümü çıkarıp üzerime jean ve bordo bir kazak giyindim montumu alıp evden çıktım . Annemler zaten şirketteydiler .

Palace kafenin önüne geldiğimde durdum . Derin neden iyi biri değil ya da onunla derdi neydi umarım bu işten zararlı çıkmayız.

•'•'•'•'•'•'•'•'•'•'•'•'•'•'•'•'•

Kafeden içeri girdiğimde Timur sırıtarak bana bakıyordu sanki geleceğimden eminmiş gibiydi .Ayağa kalktı bende onun olduğu masaya doğru ilerledim.

" Oo geldin demek " yok canım daha yoldayım beynin sana oyun yapıyor demek gelse de içimden , sustum.

"Ne söyleyeceksen hemen söyle fazla vaktim yok. " dedim hemen konuya girmesini belirterek kendimi buraya gelerek suçlu hissediyordum zaten .

" Önce bir şeyler söyleyeyim. " dedi ve garsonu çağırdı.

"Bana bir kahve ve.. "diyerek bana döndü

"Su " dedim , siparişleri söyledi . Su bile söylemezdim ama dilim damağım kurumuştu meraklanınca bir konuda , susuyordum .

"Bak ne söyleyeceksen biraz hızlı ol zamanım yok ve zaten buraya gelmekle hata yaptığımı hissediyorum ayrıca söyleyeceklerin de umarım saçma değildir. " dedim. Bir de saçmalarsa bununla uğraşamazdım ama merak ediyordum.

"Peki bak sadece sonuna kadar dinle. " nefesini içine çekerek devam etti. O sırada siparişler geldi suyumdan bir yudum içip ona baktım.

"Derin ve ben kardeşiz yani babalarımız aynı kişi. Ama Derin bunu bilmiyor ."dediğinde şaşırdım ne yani babası evli miydi Derinin annesinin vefat ettiğini biliyordum babasını sevmediğini de ama ne var dı ki Timur Derinden nefret edecek kadar bir şey olmuştu -ki zaten Derin daha kardeş olduklarını bile bilmiyor -. Dayanamayıp lafını kestim.

" Kardeş mi? Ahh peki kardeşsiniz diyelim ama neden ondan nefret ediyorsun ki? ? "

" Sonuna kadar dinle Eylül. "

"Peki. " dedim pes ederek

" Bak kardeşiz o bilmiyor işte ama o p*ç kurusu anneme zarar verdi annem onun yüzünden hayatını hastahanelerde geçirdi . "

Dedikleri şeyle şaşırdım ne yani bunu neden yapsın ki babası evli ve çocuğu var diye mi hayır Derin öyle biri değil yapmış olamaz.

"Ve ben bunu onun yanına koymayacağım . Hayattaki tek değerli varlığım annem ve onun yüzünden yaşamadığı bokluk kalmadı. "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 18, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sana MecburumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin