Merhaba güzel bir bölüm daha beğeneceğinizi umuyorum :))
Aslında gereksiz olan dünya değil gereksiz olan içindeki bazı insanlar . Dünya güvenilmez değildir içindeki varlıklar güvenilmezdir ,dünya suçlu değildir içindeki varlıkla suçludur . Birden fazla hata yaparız biz insanlar, bu bizi kötü yapmaz ama deriz ya insan hata yapabilir evet katılıyorum zaten ama en büyük hata hatanını kabul etmemektir işte tam bu yüzden hata hata olmaktan çıkar ve hatalar çığ gibi büyür . İşte burada sorunlar başlar güven denilen en hassas şey ortadan kalkar.
Hiç hayatımdan bıkmadım sadece kabullenerek yaşadım sadece görerek izleyerek yaşadım artık buna da alıştım zaten.Tamam kabul hayatım birçok insanın istemediği gibi biliyorum zaten bunu ve birçok insan hayatının renkli, eğlence dolu , maceralı , romantik gibi şeylerle geçmesini ister kulağa çok güzel de gelse hayatımda istemedim çünkü her mutluluğun sonunda mutlaka bir kötü son vardır bizzat yaşadım zaten . Hayatımda mutluluğu bir kez yaşadım ve sonu kötü bitti . Diyeceksiniz ki sadece bir olay yüzünden kendini bu hale getirmek saçma hayatına devam etmelisin ama hayattan bir şey beklemeyen bir kız bir an mutlu oldu ve hayat ona gerçek yüzünü gösterdi en ufacık bir şey bile beni hayata karşı soğutmaya yetti işte ne yapabilirim ki bu da benim .
İşte benim hayatımda da gereksizler vardı hayatın diğer kötülüğü. Kapıya ayağını koyan biri vardı kapatmamı engelledi ve birde baktım bir gereksiz daha EMİR!
'' Yine mi sen senin başka işin yok mu şimdi de takibe mi başladın defol git buradan!!!'' dedim ona yüzüme gülümseyerek baktı Allah aşkına komik bir şey mi söyledim.
'' Tamam tamam kızma güzellik sadece bir şey konuşmak istiyorum müsaade var mı acaba '' sinirlerim iyice zıpladı bu öz güven nereden geliyor onu içeri davet edeceğimi mi sandı acaba ?
'' Sen kimsin hangi sıfatla içeri girmek istiyorsun daha doğrusu seni içeri davet edeceğimi kim söyledi?'' dedim ama o hala bana gülümseyerek baktı pis sapık .
'' Hangi sıfatla mı tamam bunu yakında göreceğiz şimdilik seninle konuşmak isteyen biri sıfatı ile '' yüzü bir an da ciddileşti ''Eylül izin ver sadece 10 dakika seninle bir şey konuşmalıyım '' dedi
''inanır mısın hiç ilgilenmiyorum '' dedim ve tam kapıyı kapatacakken .
'' Canan teyzem seni görmek istiyor '' dedi Canan teyze Serkan'ın annesiydi aramız çok iyiydi ve bana hep gelin kızım derdi .Birden kaşlarım çatarak kapıyı geri araladım acaba ne konuşacaktı ki 'sana ne Eylül seni ne ilgilendirir ki kapı kapıyı git yat uyu' dedi benim mantıklı yanım, haklıydı bana ne ki konuşacakları bana onu hatırlatacak yine ben üzülecektim.
''Bak Emir ilgilenmiyorum tamam mı git şimdi'' dedim bu konuda Emir'in şaka yapmayacağını biliyordum nedeni de beni sevmesiydi beni üzmüyordu biraz serseri tipliydi ama iyi biriydi yani herkes dahil ben de onu egosu tavan yapmış havalı biri olarak görüyordu . Ama o iyi biriydi bunu biliyorum benden önce bir kaç kızla takılırmış ama bana seni seviyorum demesinden sonra kimse ile çıkmamıştı . Serkan dan daha sadakatli biriydi ama sevdiği kişi yanlıştı ben yanlış kişiydim .O Serkan'ın kuzeniydi olamasa bile ben kimse ile ilgilenmiyordum sevmek ban göre değildi belkide .
'' O hasta Eylül seni görmek istiyor nedenini ben de bilmiyorum sana sadece bir şeyler soracak herhalde o benim teyzem Eylül bunu bana çok görme lütfen bugün evinde bir parti yapılacak Canan teyzenin doğum günü ona sürpriz parti hazırladık sen de gel çok sevinir hem de benim başımın etini yemekten vazgeçer sana ne soracaksa sorar olur mu lütfen bak kimseye böyle yalvardığımı sanmıyorum hem değerini bil '' dedi son sözünü söylerken de göz kırpmayı ihmal etmedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Mecburum
Teen FictionSonradan bağlanacağımız bir aşka yelken açarız bazen ve bırakamayız ve ona mecbur oluruz ... Yakışıklı, egoist bir çocuk ve hayattan soğumuş sıradan bir kız _ (''''sırada...