HAYAT BU BELLİ Mİ OLUR

442 150 37
                                    

  

 MERHABA  ARKADAŞLAR DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM VE YANIMDA OLAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM ... ASLINDA HİKAYEMİ KİMSE OKUMAZ SANIYORDUM AMA OKUYAN HERKESE ÇOOOOOK TEŞEKKÜR EDERİM İYİKİ VARSINIZZ :)))))))

BU  BÖLÜMÜN BİR KISMINI DERİNİN AĞZINDAN YAZMAYI DÜŞÜNÜYORUM ERKEN DAHA DİYE DÜŞÜNEN OLURSA BEN BU HİKAYEYİ ASLINDA TEK EYLÜL'ÜN AĞZINDAN YAZMAYI DÜŞÜNMÜYORUM KARAKTERLERİ DAHA İYİ TANIMANIZ İÇİN BÖYLESİ DAHA İYİ OLACAK UMARIM BEĞENİRSİNİZZZZ :D

***********************

 Derin Gençer

                                                                                                                                                                                             
   Bu sabah ilk defa yüzüm  gülerek kalktım yataktan her zamanki gibi annemin fotoğrafına bir öpücük koydum . Annem benim için her şeyden önemliydi hayatım boyunca en zor anlarımda en mutlu anlarımda annem yanımdaydı. Ta ki 4 yıl önceye kadar evet annem vefat etti hem de o şerefsiz yüzünden . Kim mi  BABAM . Ondan hayatım boyunca nefret edeceğim . Babam annemi çok üzdü ona şiddet uyguladı. Şimdi diyeceksiniz koskoca Ender Gençer karısına neden şiddet uygulasın ki adam efendi ,  zengin  , itibarlı  neden yapsın . Ama o şerefsizin önde gideni her zaman eve geç gelir paralarını orada burada karı kızla yerdi . Annem bu durumda her zaman şikayetçi olurdu kavga ederlerdi , tabi o daha güçlüydü pislik gücünü annem üzerinde kullanırdı ,ona hep engel olmak isterdim ama işte o zamanlar benim de gücüm ona yetmezdi hatta arada bende tokat yerdim ama hiç canımı acıtmazdı aksine o tokatlarla daha da güçlenirdim içimde ki nefret daha da büyürdü ona karşı.

Yine bir gün babam eve içkili geldi adam paraya para demezdi ve pislikçe yaşardı . Annem o halini görünce yine yüzü düştü ve  bağırmaya başladı ve ona boşanmak istediğini söyledi . O anda hızla aşağı indim annem üzüntüden canı acıyarak duruyordu ayakta , babam sarhoştu anca gülüyordu bana odama çıkmamı söyledi yine anneme sarhoşlukla zarar verecekti ama ona karşı geldim annemi odasına çıkardım . Ondan boşanmasını ben de çok istiyordum arkasındaydım .Sonra mahkemelik oldu olay babam boşanmakta direniyordu itibarına zarar gelmesinden korkuyordu basından gizli tutuyordu olayları.

 Annemle mahkemeye gittiğimiz gün orada bayıldı hemen hastaneye götürdüm işte orada yıkıldım annem aşırı stresten kanser olmuştu ve çok ilerlediği için kurtulma ihtimali çok düşüktü .Sanki zaman durmuştu,  hayatımın en değerlisi gözümün önünde eriyordu tedavilere hemen başlandı ama annem anca bir ay yaşayabildi . Anneme çiçek almıştım o gün normalde hep hastanede kalırdım ama o gün zorla eve gönderdi sonra anladım ki ölmüştü ve o o halde bana görünmek istemedi.

Düşünsenize anneniz elinizden kayıp gidiyor, kendimden nefret ettim onu koruyamamıştım, hayattan nefret ettim . Ölmeden önceki gün  annem akşam benimle konuşmak istedi anlamıştı öleceğini ben nasıl anlayamadım ki , neden onun yanından ayrıldım ki hiç ayrılmamalıydım o hastaneden, beni akşam zorla eve göndermesinden anlamalıydım . Kendimize ayrı ev tutmuştum o iyileşecekti beraber mutlu olacaktık ama olmadı şimdi annemin akşamki söylediklerine göre yaşayacaktım.

 Bana söylediği son cümleler şunlardı  '' oğlum okulunu asla aksatma  baban adına senden özür dilerim bak ileride mutlu ol sakın hayatını mahvetme asla da baban gibi olma hayatına bir kız girecek ve ona asla kötü davranma mutlu yaşa babandan nefret de etme o senin ne olursa olsun baban '' ağlamaya başladı onun ağlamasına dayanamazdım ve o adam babam değildi artık , onun adına neden annem özür diliyordu ki tekrar konuşmaya başladı sadece onu dinliyordum sesi bana huzur veriyordu ama böyle konuşmamalıydı yanımda olamayacak gibi -zaten öyle olmuştu- '' oğlum benim sana öğrettiğim gibi yaşa asla hayatını mahvetme sen benim oğlumsun ve asla  beni üzecek bir şey yapma tatlım seni seviyorum '' dedi ben de '' böyle konuşma beraber daha çok zamanımız olacak lütfen anne benim yanımda ol '' dedim ilk defa ağlıyordum belki de '' seni asla yalnız bırakmayacağım ben hep seni izliyor olacağım '' işte annemin son sözleriydi bunlar ,son nefesine kadar beni düşündü .

Sana MecburumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin