BU BÖLÜM KISA BİR BÖLÜM AMA UMARIM BEĞENİRSİNİZ OKUL NEDENİYLE BÖLÜMLERİ HEMEN ATAMIYORUM KUSURA BAKMAYIN ..
MULTİDE Kİ ŞARKI BEĞENDİĞİM BİR ŞARKI DİNLEYİN ...
HEPİNİZE İYİ OKUMALAR ......
**************************************
Yağmurun her damlasını hissetmek her damlasında inen meleklere dualar etmek beni o kadar çok rahatlatır ki . Annemin söylediğine göre her yağmur tanesini bir melek indirirmiş sen dua edersen hepsi amin dermiş bende hep yağmur yağdığında dışarı çıkar benim duama amin diyen meleklerin arasında gezerdim onların indirdiği damlaları tenimde hissederdim . Biliyorum hiçbir zaman bir ümidim olmadı ümitsizliğe ümit ettim bende , belki bir ümit ümidim olur diye..
Dışarıdaydım boş sahilde yağmur taneleri arasında ilerliyordum . Huzurun tanımı olmadı bende sadece kısa süreli rahatlama vardı ya işte o anlardan birini yaşıyordum rahatlamıştım artık Serkan dan uzaklaşmış onun hakkındaki düşüncelerimden de uzaklaşıyorum . Tamam unutamam belkide ama işte unutmak istiyorum geçmişimi yaşadıklarımı ben normal sıradan birisi gibi yaşamayı istiyorum.
Sıradanım belki davrandıklarımla ama peki ya yaşadıklarım... Evet küçükken de çekingenmişim ama hep güçlüymüşüm sorunlarıma çözüm üretebilirmişim hep . Şimdi ne yapacağımı bilmiyorum sorunlarıma çözümü bırak sorunlarımı tam anlayamıyorum bile . Derin .... Peki ya o , şans vermeyi neden düşünüyorum evet kusursuz bir fiziğe yüze sahip ama kalbi nasıl. Onu tanımadan şans vermeyi neden istiyorum neden herkes gibi onu da es geçemiyorum ki . Ona güvenebilir miyim bilmiyorum şimdilik onu tanımak istiyorum umarım geçmişimden kurtulurum yoksa geçmişimle boğulacağım .
Yanımda birini hissetmemle kafamı çevirdim .Derin burada ne geziyor ki onu en son okulda gördüm artık okula gelebiliyordu . Beni hep konuşturmaya çalışıyordu bazen gülümsetiyordu ama yağmurda o neden dışardaydı ki
'' Naber '' dedi o da düşünceli gibiydi elinde şemsiyesiyle
'' Aynı '' dedim onun ses tonunu taklit ederek
'' Yağmurda neden dışardasın '' dedi bir yandan şemsiyesini bana tutuyordu
'' Bilmem seviyorum yağmurda dışarıda olmayı '' dedim bir yandan yağmurla arama giren şemsiyeden kaçarken .
''Eylül hasta olacaksın bak'' dedi boşta kalan eliyle beni kendine çekti
'' Yaaa ıslanmayı seviyorum hem ben kolay kolay hasta olmam '' dedim ama kendimi elinden kurtaramadım
'' Hayır küçük cadı bu gidişle hasta olacaksın bide seninle uğraşmayım ''dedi bu sözü beni sinirlendirdi
'' Sanki hasta olsam sen bakacaksın Allahım ya git ben yağmurda kendi kendime ıslanırım sanki benimle uğraş diye oldu '' son sözlere doğru sesim kısık çıktı ama bide senle uğraşamam nedir sanki biz uğraş dedik beyefendi hastayken evinde kalalım taa bakmak için , biz hasta olsak bide seninle uğraşamam olsun 'kızım sen baya trip atıyorsun kendine gel ' iç sesim birazcık haklı sanki bana neyse .
'' Ya kızım kızma hemen lafın gelişi dedim sen hasta olma diye dedim '' dedi tepkime şaşırmış olmalıydı
'' Ne ben mi kızıyorum hah '' dedim niye bu kadar uzatıyorum ki ben de anlayamıyorum .
'' Eylül sen hasta olma diye yoksa hasta olsan Allah korusun yanından ayrılmam ki ben '' dedi beni mümkünmüş gibi biraz daha kendine çekerek .
'' Ben hasta olsam sen niye bana bakasın sen uğraşma benimle '' Allahım iyice ergence trip atıyorum ne oluyor ya .
''Eylül sen iyi misin özel gününde falansan söyle ona göre davranayım '' dediği şeyle ağzım yüzüm yanmaya başladı ne kadar rahat konuşabiliyor pislik ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Mecburum
Teen FictionSonradan bağlanacağımız bir aşka yelken açarız bazen ve bırakamayız ve ona mecbur oluruz ... Yakışıklı, egoist bir çocuk ve hayattan soğumuş sıradan bir kız _ (''''sırada...