HERKESE SELAM BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM VE BU BOLÜM DE ÇOK GÜZEL OLDU UMARIM OKURKEN ZEVK ALIYORSUNUZDUR HATLARIM VARSA KUSURA BAKMAYIN İYİ OKUMALRRRR :)))))
Multıde Miray var :))
Görmek istemediklerimiz neden her zaman karşımıza çıkar . Geçmişin külleri neden her zaman rüzgarın yer değiştirmesiyle hep önümüze savrulur ve o küller yeniden ateş alarak bizi dumanında boğar . Biz hep geçmişten kaçmaya çalıştığımız için olabilir aslında . Geçmişten çok önümüze bakarak ama geçmişten de ders çıkararak yaşamalıyız . İşte ben ders çıkararak yaşıyorum aslında .Tek nedenim Serkan değil bu hayattan soğumak için başka nedenlerim de var bunlar çok dramatik şeyler aslında ama artık bunları atlatmanın zamanı geldi . Atlatmalıydım, atlatmalıydım bitti geçmişti her şey artık sadece ailem ve arkadaşım vardı sadece, başkası yok başka kötü olay yoktu bunlara bulaşmamalıydım .....ASLA !
Ben küçükken çekingen utangaç bir kızmışım annemler büyüdükçe geçeceğini düşünmüşler, ama arkadaş edinemeyen soğukkanlı bir kız olmaktan vazgeçmemişim . Hep yaşımdan olgun davranmışım . Biraz daha büyümüştüm o zamanlar Mirayla yeni tanışmıştık o beni hep önemseyen bir arkadaş olmuştu beraber hep dışarı çıkar gezerdik ama o bana ' sen ne zaman hayata bakış açını değiştireceksin biraza mutlu ol gül insanlarla tanış hayatın tadını çıkar' derdi ben mutluydum ama duygularımı hiçbir zaman dışarı yansıtamadım .
Sonra okulumuza yeni bir çocuk gelmişti Serkan lise 2 de falandık Serkan çok sıcakkanlı güler yüzlü biriydi bizim sınıfa gelmişti sonradan bizim yanımızda -Mirayla benim- takılmaya başladı aslında baya popülerdi okulda ama o bunu önemsemezdi bizimle neden takılıyordu bilmiyordum umursamıyordum sonradan benimle ilgilenmeye başladı sürekli konuşmak istedi bir gün ona ' neden benim gibi biriyle takılıyorsun ' diye sormuştum çünkü kimse benimle ilgilenmezdi tek Mirayla takılırdım herkes benim soğuk tavırlarımdan dolayı yanıma yaklaşmazdı . O zaman öyle bir cevap vermişti ki ona güvenmeye ve belki ondan hoşlanmaya başlamıştım . Evet şaşırabilirsiniz çok kolay olmuştu belki ama o cevapla kendimi ona yakın hissetmiştim . Bana ' Ben seni anlıyorum ama senin yanında kendimi çok mutlu hissediyorum evet gizemlisin soğuk birisin ama ben seni olduğun gibi kabul ediyorum seni sorgulamıyorum sen sensin değişmek zorunda veya herkes gibi yapmacık davranmadığın için seni yargılayamam sen Eylülsün ve ben de senin samimiliğini gördüm istersen seninle bir daha konuşmamaya çalışırım bu çok zor ,, sen istemezsen beni bir daha görmezsin ama sen istersen seni senden bile çok sevebilirim istersen seni koruyabilirim Eylül ben seni seviyorum bunu söylemek çok zor ama yapabileceğim bir şey yok seni seviyorum ' ...
Bunları söylerken çok samimiydi ben de onunla daha çok zaman geçirmeye onu sevmeye başlamıştım beni hiç bırakmaz sanmıştım kahretsin ki yanıldım ona inandım . Serkan la 2 sene falan kadar çıkmıştık o zamanlar o kadar güzel geçmişti ki hayatım değişti aslında ilk defa belki bu kadar mutlu olmuştum . Sonra geçen yaz ne olduysa olmuştu beni bir kafeye çağırmıştı sonra o kadar ciddi bir konuşmaya hazırlanıyor gibiydi karşımda bambaşka biri vardı sanki sonra bana ne dedi biliyor musunuz ' Eylül ben çok üzgünüm ben böyle olsun istemezdim ama benim İtalya ya gitmem lazım biraz kafa dinlemeye ihtiyacım var sen çok iyi birisin benden daha iyilerine layıksın üzgünüm Eylül sen beni çok mutlu ettin teşekkür edim her şey için ' bunları söyledi .
Kendimde aradım hep suçu acaba nerede yanlış yaptım mutluluğu çok mu abarttım . Kafayı yiyecektim sonradan ondan nefret ettim tanıştığımız hayatıma girdiği güne lanet ettim . Onun yanında geçmişte yaşadıklarımı unutmuştum onun yanında sanki uçuyordum hızla hiç durmadan ama birden yere çakıldım sanki biri kanatlarımı koparmıştı çaresizce yere düşmüştüm ama aynı yere değil havalanmaya ayaklarımın yerden kesildiği zaman ki yerime değil daha da dibe düşmüştüm . O gideli 5 6 ay oluyordu onu yeni unutmaya başlarken yine karşıma çıkmıştı ama işte şimdi değişmeliydim kaybettiği şeyleri ona göstermeliydim şimdilik nasıl yapacağımı ben de bilmiyorum ama bunu bir şekilde yapacaktım onu önemsediğimden değil beni daha da dibe batırması yüzündendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Mecburum
Teen FictionSonradan bağlanacağımız bir aşka yelken açarız bazen ve bırakamayız ve ona mecbur oluruz ... Yakışıklı, egoist bir çocuk ve hayattan soğumuş sıradan bir kız _ (''''sırada...