Hoofdstuk 3

39 2 0
                                    

Het is niet dat ze echt naast me zaten, maar ze zaten wel aan de zelfde tafel. De meisjes waren in gesprek met een paar vriendinnen. Volgens mij hebben ze door dat ik naar hun kijk, ze glimlachen lief naar me en ik voel men wangen rood worden. Komaan James, doe ff normaal, het zijn maar twee meiden. Ja, twee heel mooie meiden..

De lunchpauze is snel voorbij, tijd voor Volleybal. Ik loop naar de kleedkamers en kleed me om. Daarna leg ik mijn sportzak in mijn locker. Met mijn Nike's, grijze T-shirt en zwarte voetbalshort loop ik de sportzaal binnen. Er komen nog twee andere jongens; Erik en Jhon. We zitten samen met Volleybal en Geschiedenis. Ik heb het gevoel dat dit wel is kan uitdraaien naar vriendschap. Wat later komen er drie meisjes binnen. Een van de tweeling is er bij, de andere meisjes ken ik niet echt. De blonde is Natasha. Onze coacht komt wat later binnen. Het is een grote brede man, waarmee je volgens mij geen ruzie mee wilt.

'Welkom! Vanaf vandaag stoom ik jullie klaar voor een nieuw Volleybalseizoen! Het word niet makkelijk, het zal zeet en tranen kosten om ons naar de top te krijgen maar samen, kunnen we er een top seizoen van maken!' Toen hij uitgesproken was, keek hij mijn richting uit. 'Ik zie dat we een nieuwe hebben.'En toen stelde hij zich voor als coacht Morrison. Ik moest me ook voorstellen en ik zei hetzelfde als altijd; dat ik uit Denver kwam en naar hier was verhuist, dat ik sinds gisteren in de buitenwijk Jefferson woonde en die dingen. Daarna begonnen we ons team samen te stellen. Omdat ik groot was, krijg ik een positie aan het net. Links van me stond Erik en rechts Nicky. Een van de tweeling. Nu ik erover nadenk, ons hele team bestaat uit 6 personen, dus eigenlijk maakt het toch niet uit waar je stond? Straks is met de coacht bespreken..

Tijdens het opwarmen had ik steeds het gevoel dat ik werk bekeken. Ik kijk rond. Ik zie coacht Morrison naar me kijken en.. Nicky? Ze kan haar ogen niet van me af houden. Ik voel dat ik het warm krijg. Ik probeer mijn hoofd wat helder te maken en me te concentreren op het volleybal. Het lukt niet echt. Ik hoop dat de training snel voorbij is, dan kan ik douche en naar mijn laatste lessen. En Nicky even uit mijn hoofd zetten. Waarom denk ik eigenlijk aan haar..?

TwinsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu