Hoofdstuk 15

21 0 3
                                    

Toen we onze koffie hadden, betrok haar gezicht. 'Waarom bleef je gister zo lang weg?' Shit.. Zou ze het door hebben..? 'Hoe bedoel je?' Ik hou me even van de domme, misschien heeft ze het wel over iets anders. Hoop ik toch. 'Je ging naar beneden en bleef zo lang weg.. Heeft Nicky je lastig gevallen?' Ja! 'Nee, waarom?' Ik zie haar denken, ze weet niet goed wat te zeggen. 'Oke.. Maar ik vertrouw haar niet..' 'Je weet toch dat ik alleen van jou hou.' Of van Nicky..? Ik moet stoppen om met haar om te gaan! Ik laat het niet gebeuren dat onze relatie stuk gaat door haar, zus of geen zus. 'Kom drink je koffie, straks is ie koud.' Ik gaf haar mijn meest sexyste grijns en knipoogde naar haar.


Wat later krijg ik een sms. Mijn gsm trilde. Nicky.

'Hey, zin om langs te komen? xxx'

Shit nee! Daar heb ik geen zin in! Ik negeerde haar. 'Wie was het?' Ik schrik op. Jessy had een frons op haar voorhoofd. 'Oh, gewoon, mama, ze vroeg wanneer we naar huis kwamen.' 'Waarom antwoord je dan niet?' Omdat het je zus was?! 'Omdat ik net wou vragen wanneer je mee wou met me' Ik gaf haar nog een knipoog. 'Oh, ik wil nu wel met jou mee?' 'Fantastisch!' We stonden recht en liepen naar de kassa waar ik betaalde. Buiten gaf ik haar een helm en zette de mijne op. Toen de Dax ronkend starte, stapten we op de brommer, en reden weg.

We stapten mijn huis binnen en mijn moeder liep door het huis, zoals een kip zonder kop. 'We zijn thuis.' Ze liep naar me toe en gaf me een kus op mijn voorhoofd. 'Hé liefje, we gaan zo eten, komen jullie? Oh en hang jullie jassen weg en zet de schoenen in het kastje.' 'Is goed mam..' Nog maar net binnen en mam is aan het 'tetteren'. 'Lieve moeder heb jij, zo vol.. euhm.. getater.' Ze lachte speels naar me. 'Oh stop jij of ik doe je wat.' 'Wat dan?' Voor ze nog iets kon zeggen nam ik haar vast en duwde ik haar met mijn heupen tegen de muur. Ik kuste haar volop de mond. Mijn handen woelden door haar haar. Haar handen gleden over mijn rug. 'Hm, ik wou dat dit nooit stopte' Ik hoorde haar naar adem snakken. 'Ik ook niet' Van uit de verte hoorde ik mam roepen. Het eten was klaar.

---

Wooww... Lang niet geüpdatet! Mega sorry! School vraagt heel veel tijd! Maar hier is het lang verwachte nieuwe deel! Veel lees plezier!


TwinsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu