De wekker gaat af. Tijd voor school. Vandaag na school een rondleiding in de stad. Met Jessy. Jessy, haar mooie bruine haar dat golft over haar schouders, haar rondingen, die zo mooi uit komen in haar topje.. Terwijl ik aan haar denk val ik bijna over de rommel in mijn kamer. Ik strompel de badkamer binnen waar Maddy net haar haar doet. Ze mompelt iets in de aard van goeiemorgen. Volgens mij heeft ze een soort van ochtendhumeur. Snel spring ik onder de douche, doe men haar en kleed me aan. Daarna loop ik naar beneden en neem een appel mee. In de garage trek ik mijn helm aan en start mijn Dax. Ik rij naar school. Hopelijk is de dag snel voorbij, dan kan ik naar Jessy.
De schooldag gaat snel voorbij, voor ik het weet is het terug lunchpauze. Ik neem een dienbord en loop naar het buffet, neem een stuk van de 4 kazen pizza en loop naar de drankautomaat. Terwijl ik kijk naar de drankjes die in de automaat zitten, voel ik dat er iemand naast me komt staan. Het is Jessy, of is het nu Nicky? Wat maakt het uit, ik vind ze allebei mooi. Duuh, het is een tweeling.. 'Hii, alles goed?' Ze draait haar om naar me. 'Jah, met jou?'
'Ook goed' Dit word een stilte, een van die ongemakkelijke stiltes.. Snel zoek ik een onderwerp om over te praten. 'Goh, moeilijk kiezen hé, die drankjes in de automaat..' Ik begin het warm te krijgen en ik lach nogal dom. Kan ik nooit is normaal doen in hun bijzijn? Ze kijkt me nogal raar aan. 'Eumh, jah denk ik? Ik ga altijd voor een 7Up weetje, dat is altijd fris.' Daarna tikt ze het nummer in, stopt wat geld in de automaat en neemt haar drankje. Ze stapt weg. Volgens mijn was dit Nicky, Jessy zou nooit zo tegen mij praten, of ligt het aan mij? Ik neem ook mijn drankje en loop richting de tafel van Erik en Jhon.
---
Sorry als het wat kort is! Maar ik ben op vakantie heb wat weinig tijd.. Na mijn vakantie probeer ik meer en wat langere stukjes te publiceren!
-TheBlueLegend_
JE LEEST
Twins
Teen FictionDaar staat ze. Wacht, daar staat ze ook? Het is zo verwarrend.. Wie is nu wie? Of date ik ze allebei..? James is verlieft, verlieft op een tweeling die hij niet uit elkaar kan houden. De ene keer gaat hij uit met Jessy, de andere keer met haar zus N...