De volgende morgen op school leek alles normaal. Tot dat.. Tot dat ik zag dat Nicky op me afstormde. Ik draaide me om op mijn hakken en snelde naar mijn kluisje, draaide de code en trok hem open. Ik deed alsof ik een paar boeken zocht. 'Hallo lekkerding, kom jij hier vaker?' Het was Nicky. Hier had ik echt geen zin in. 'Nicky ga weg. Je weet dat ik verkering heb met je zus. En wat er gisteren tussen ons speelde.. Het betekend niets voor me.' Haar glimlach vertrok in een grijns. 'Tuurlijk betekend het wel wat voor je, ik zag het in je ogen.' Ik zie een tinteling in haar ogen, dezelfde als gisteren. Ze is wat van plan. Voor ik het zelf goed snapte, kuste ze me terug vol op de lippen. Ik duwde haar boos van me af. 'Laat me met rust!' Haar veneingige lach klonk door de gang. 'Oh, maar ik laat jouw niet gerust.. Ik blijf bij jou. Tot ik je beu ben.' Ze stak haar tong uit en vertrok.
De hele dag spookte haar lach door mijn hoofd. Wat een engerd van een meisje.. Telkens als ik het probeerde vergeten, stond ze terug voor me, met dezelfde grijns als die van vanmorgen. Gelukkig had Jessy niet door wat er was. Als ze wist wat er gisteren gebeurt was zou ze mij en haar zus vermoorden... Ik kon het haar niet zeggen. Niet nu. Onze relatie gaat net goed. Vanavond gaan we naar de Starbucks in de stad en daarna naar mijn huis. Ik heb alles al goed gepland. Ik hoop alleen dat Nicky geen roet in het eten komt gooien..
Na school wachtte ik naast men Dax op Jessy. Ze was verdacht laat. Zou Nicky..? Toen ze eindelijk aankwam zag ze er prachtig uit. Volgens mij heeft ze haar nog snel opgemaakt. Misschien is ze daardoor wat later. Ze plante een kus op men mond. Ze rook naar lavendel. Ik stak men neus tussen haar haren en gaf overal kusjes. 'Hmm' Ik hoorde haar schattig lachje. 'Lukt het? Ik stopte en keek haar verbaasd aan. Normaal vind ze het leuk als ik zo iets doe. 'Oke knorpot, zet je helm op, ik trakteer' Ik gaf haar een knipoog en we vertrokken.
Het was druk in Starbucks. We moesten even wachten voor we een plaatsje vonden. Toen ik een tafeltje zag trok ik haar mee door de troep mensen naar onze stoelen. We ploften neer. Ze keek me lief aan. Ik ben echt dol op haar! 'Ik hou van je Jess.' Ze glimlachte naar me. 'Ik ook van jou.' De ober kwam onze bestelling op nemen. 'Voor mij een Late Machiato en voor de prachtige dame een Chocochino.' De ober schreef alles op en verdween. Wat later kwam hij terug met onze bestelling.
JE LEEST
Twins
Teen FictionDaar staat ze. Wacht, daar staat ze ook? Het is zo verwarrend.. Wie is nu wie? Of date ik ze allebei..? James is verlieft, verlieft op een tweeling die hij niet uit elkaar kan houden. De ene keer gaat hij uit met Jessy, de andere keer met haar zus N...