Hoofdstuk 16

18 0 5
                                    

Na het eten, dat langer aanvoelde dan in werkelijkheid, ging in met Jessy naar mijn slaapkamer. Ik had alles al klaar gezet. Het bed was knus opgemaakt met dekentje en veel kussens, de tv stond op een klein kastje voor het bed, er stond nog een kleiner kastje met een kom popcorn en over heel de vensterbank stonden kaarsjes. Ik moet zeggen, ik had met uitgesloofd.

Ik had Jessy geblinddoekt. Toen ik de handdoek van voor haar ogen nam, viel haar mond open. 'Waaauww'. Was het enige wat ze kon uitbrengen. Ik nam haar hand vast en gaf er een kneepje in. Deze avond kan niet meer stuk. Ik trok haar mee naar men bed en liet haar neerploffen in de berg kussens. Ik ging naast haar zitten, trok een dekentje over ons heen en nam haar telefoon uit haar handen. 'Hé! Die is van mij!' Ik kon een grijns niet onderdrukken. 'Geen telefoons als we samen in één ruimte zijn.' Ik schonk haar een knipoog. Ze moest blozen. We bleven even naar elkaar staren, allebei met een glimlach op ons gezicht. 'Ik hou van je.' 'Ik ook van jou.'

De film was al een klein uurtje bezig toen ik een sms kreeg. Ik keek naar het bericht vanonder het deken. Het was Nicky. Weeral. Wanneer gaat ze me nu is gerust laten?!

'Ik mis je. Laten we afspreken?'
Je klein honingsnoepje xoxo

Degutant. Ik moest even weg van Jessy, ik voelde me misselijk. 'Liefje, ik ga even naar het toilet, goed?' Ze mopperde iets van 'ga je gang.' Volgens mij is ze te geconcentreerd naar de film aan het kijken. Ik schoof het deken van me af en probeerde zo normaal maar snel mogelijk naar de badkamer te gaan.
Ik kreeg weer een sms.

'Ik wacht op je. Ik sta buiten. Laat me niet wachten ;)'

Ik voelde met de seconden slechter. Hoe weet ze waar ik woon? Alleen haar zusjes wist dat. Ik moest zekerheid hebben dat ze wel echt aan mijn huis stond te wachten. Ik keek naar buiten door het badkamerraam. Nicky stond op mijn oprrit...

---

Deadline gehaald! Sorry als het zo kort is, ik heb zeer weinig tijd zoals jullie wel weten :/ Ik probeer zoveel mogelijk te updaten!

xoxo

TwinsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu