Ik keek haar verbaasd aan. Ze kuste me! 'Ik denk dat ik ook van jou hou.' Ze moest blozen en ik kreeg het warm vanbinnen. Het begon te regenen, ik trok mijn kap op maar Jessy had er geen. 'Zullen we naar huis ofzo gaan? Misschien kan je een film meepikken thuis?' Ik zag dat ze twijfelde. 'Is goed, maar ik moet wel om 22u thuis zijn als je het niet erg vind..' Waarom zou ik het erg vinden? Ik gaf haar een kus en trok haar daarna recht van de bank. We liepen terug naar mijn Dax waar we onze helmen opzette en vertrokken.
Toen we bij mij thuis aankwamen, was mam de tafel aan het dekken. Ze vroeg aan Jessy of ze wou mee eten. 'Als u het niet erg vind, mevrouw.' Mam glimlachte. 'Zeg maar Tara' Daarna liepen we meteen door naar mijn kamer. Gelukkig had ik hem opgeruimd. Ik nam haar jasje aan en hing hem over een stoel, nam mijn laptop en een paar DVD's en plofte op bed, naast haar. 'De dame mag kiezen wat we kijken. Ik heb wel niet echt iets romantisch.. Hopelijk vind je het niet erg..' Ze begon te lachen. 'Waarom zou ik het erg vinden! Ik kijk alleen zo'n dingen als er echt niets anders is! Geef mij maar Edge of Tomorrow, met Tom Cruise!' Ik keek haar verbijsterd aan. 'Jij houd van actie films?' Ik kon het haast niet geloven. 'Jha, is daar iets mis mee?' Ik kuste haar vol op de mond. 'Jij bent perfect!' En toen kuste ze me terug.
De film was nog niet zo lang begonnen of mam riep ons al om te komen eten. Met tegenzin stonden we op van men bed en slofte we naar beneden. Mam was onze borden al aan het opscheppen toen we gingen zitten. 'Vandaag eten we sla en kalkoen met frietjes, hopelijk vind je het lekker Jessy' Een glimlach verscheen op haar gezicht. 'Het ziet er lekker uit Tara' Mam begon te blozen, ze is nogal gevoelig aan complimentjes. 'Smakelijk' En we begonnen te eten.
Ik zette snel de borden in de vaatwasser en ging terug naar Jessy, die al naar boven is gegaan. Hopelijk kijkt ze niet verder zonder me. Als ik boven aankom zie ik dat ze het dekbed over haar geslagen heeft. Ze ziet er moe uit. Ik kruip naast haar onder het dekbed. 'Gaan we verder kijken of wil je wat anders doen?' Ze legt haar hoofd op mijn borstkas. 'Ik moet bijna naar huis, die film heb je van me te goed.' Ik voel me teleurgesteld. Moet ze nu al weg? 'Oh, jammer.' Je kon mijn teleurgesteldheid horen.
Haar moeder kwam haar ophalen. Gelukkig, ik zou niet willen dat haar iets overkwam. Er brandde een vraag op mijn lippen. Zou ik ze stellen? 'Jessy?' Ze keek me aan met grote ogen, volgens mij wou ze niet naar huis. 'Ja?' Onzeker stelde ik de vraag. 'Zijn we.. Hebben we nu iets?' Ze dacht even na. 'Ik denk het wel' Ik kreeg het warm en drukte een kus op haar lippen. 'Ik hou van jou.' Blozend zei ze het terug. Toen stapte ze in de auto.
---
Sorry als het wat lang duurde voor dit hoofdstuk! Ik had wat weinig tijd en binnenkort is het terug school! Wss komen er vaste dagen voor een update!
Vergeet niet te stemmen! ;)
Lots Of Love!
JE LEEST
Twins
Teen FictionDaar staat ze. Wacht, daar staat ze ook? Het is zo verwarrend.. Wie is nu wie? Of date ik ze allebei..? James is verlieft, verlieft op een tweeling die hij niet uit elkaar kan houden. De ene keer gaat hij uit met Jessy, de andere keer met haar zus N...