Haar kamer was niet zoals alle andere meisjeskamers. Denk ik toch. Ze had een tweepersoonsbed met een koeienvlekken dekbed. Ook had ze een paar opgehangen plankjes waarop koeienknuffels stonden. Ze had zelfs beeldjes van koeien. Ik zag ze blozen. 'Sorry, misschien had ik nog moeten wachten met mijn kamer te tonen..' Ik moest lachen, ze geneerde haar een beetje. 'Waarom? Ik vind het prachtig!' Ze moest lachen en blozen. 'Echt?' 'Echtig en plechtig' Ik gaf haar een knipoog. 'Dus, waar zullen we zitten?' 'Wat dacht je vanop een bed te zitten?' Ze verplaatste een paar knuffels en legde een paar kussens in de plaats, nam dekentjes en zette haar computer op een tafeltje. 'Zo, alles naar wens?' Jessy straalde.
Ik ging nog even naar beneden, snel een kom chips halen toen Nicky me de pas afsneed op de trap. 'Wat zie je in haar?' Op de een of andere manier werd ik tot haar aangetrokken. 'Ik hou van haar.' Op Nicky haar gezicht kwamen rimpels, ze dacht na. 'Ik geloof je niet.' En toen kuste ze me vol op de lippen. Toen ze klaar was grijnsde ze naar me. 'Wat Jessy heeft is niet tegenover wat ik voor je heb. Ik heb passie en sensatie. Jessy is maar.. Hoe zeg je dat nu vriendelijk? Jessy is een saaie. Met mij beleef je tenminste nog wat avontuur. Zoals dit.' Ze kuste me terug en ging daarna naar beneden.
Wat. Is. Er. Gebeurt?! Ik bleef verstijfd staan. Mijn benen voelden als lood aan. Mijn hoofd tolde. De tweeling is op me verlieft. Oké, goed gedaan James! Maar wie moet ik nu kiezen? Passie? Of iets normaal? Of wat als ik allebei nu date? Slecht plan! Ik probeer de gedachte uit mijn hoofd te zetten en loop verder naar beneden, de keuken in. Neem snel wat chips en een fles Coca Cola en ren naar boven, Nicky negerend. Boven strompel ik Jessy's kamer in. Ze bekijkt me raar aan. 'Alles oké? Je kijkt of je net een spook zag..'
'Alles is oké, schat.' Ik plof naast haar op bed en start de film.
---
Omg! Sorry dat ik meer dan een maand of 2 niet meer geschreven heb! School maakt het leven nogal druk, vooral stages! Maar hier is terug een hoofdstuk! Ik heb ook het vorige hoofdstuk verder afgeschreven want dat stond nog niet helemaal op punt! Nu dus wel :) Veel lees plezier en vergeet niet te stemmen! ;)
-TheBlueLegend
xoxo
JE LEEST
Twins
Teen FictionDaar staat ze. Wacht, daar staat ze ook? Het is zo verwarrend.. Wie is nu wie? Of date ik ze allebei..? James is verlieft, verlieft op een tweeling die hij niet uit elkaar kan houden. De ene keer gaat hij uit met Jessy, de andere keer met haar zus N...