Laatste les. Eindelijk iets anders om over na te denken dan Nicky of was het nu haar zus..? Ik plof neer op een stoel ergens vanachter in het lokaal. De leerkracht is al wat sommen aan het opschrijven toen ze binnen kwam. Maar welke van de twee is het nou? Ze lacht lief naar me en komt naast me zitten. Ik lach als een dwaas terug. Fuck. Kan ik nu nooit is mijn normale saaie zelf zijn als een van hun in mijn buurt is? De leerkracht begint te praten en hij een opdracht uitlegt frutsel ik aan mijn papier. Ik plooi telkens een hoekje om, en plooi hem daarna terug. Jezus. James doe ff normaal..
Gelukkig is de les snel voorbij. Als ik mijn spullen pak komt ze bij men tafel staat. Ze praat! 'Hey James, ik dacht, je bent nieuw misschien wil je is een rondleiding in de stad? Oké, rustig blijven, ze vraagt of gewoon de stad wilt zien. Met háár! Ik probeer 'cool' te antwoorden. 'Tuurlijk, waarom ook niet? Wanneer?' Dit ging al vlot. Ik zie haar denken. 'Euhm, wat dacht je van morgen na school?' Op mijn gezicht komt een nonchalante glimlach. 'Ja is goed, waar zie ik je dan?' Ik krijg het warm vanbinnen. Ik spreek echt met der af! 'Aan de fietsenstalling' En ze knipoogt naar me. Wacht. Ik weet haar naam niet! Fuck! Ik roep haar na. 'Wacht! Wat is je naam? Je lijkt zo erg op je zus dat ik jullie door elkaar haal..' Ze moest even lachen. 'Dat hoor ik wel vaker. Ik ben Jessy. Tot morgen' En weer die speelse knipoog. Daarna loopt ze weg.
Ik loop naar mijn kluisje, draai de combinatie en leg een paar boeken weg. Uit een ooghoek zie ik Erik en Jhon aan komen lopen. 'Hey' Erik neemt het woord. 'Wat was dat met Jessy? Een date man?' Ik zie hem grijnzen. 'Nee joh, ze vroeg of ze misschien me een rondleiding in de stad kon geven. Omdat ik nieuw ben snapje..' Eriks grijns word groter. 'Een date dus.' Jhon geeft me een 'vuistje'. 'Knap werk man, toen ik hier net nieuw was, keek niemand naar me om. En jij bent hier en je hebt meteen een date met een van de tweeling. Badass' Volgens mij lacht hij wat met me. 'Nou, ik zie het niet als een date.. Maar, hoe gaan jullie naar huis?'
Erik heeft blijkbaar ook een Dax en Jhon.. Jhon heeft al een auto. Hij moet naar de andere kant van de stad. Erik woont bij me in de buurt dus rijden we samen naar huis. Ik loop met mijn helm in mijn hand naar mijn Dax, maak het slot los en steek het in mijn rugzak. Daarna start ik de motor en zet ik mijn helm op. Even later hoor ik Erik aan komen op zijn Dax. Hij is leger groen met een witte ster op. Mijn Dax is rood. Gewoon rood. We kijken naar elkaar en vertrekken samen. Samen rijden we door de winkelstraat naar huis.
---
Ik hoop dat jullie het al wat leuke hoofdstukjes vinden :)
Vergeet niet te stemmen ;)
JE LEEST
Twins
Teen FictionDaar staat ze. Wacht, daar staat ze ook? Het is zo verwarrend.. Wie is nu wie? Of date ik ze allebei..? James is verlieft, verlieft op een tweeling die hij niet uit elkaar kan houden. De ene keer gaat hij uit met Jessy, de andere keer met haar zus N...