Als ik thuis kom, zie ik mam al volop koken. Ik ruik pasta.. Zalm en scampi's.. Hmm mijn avond kan al niet meer stuk. Ik zeg mam gedag en loop naar boven, naar mijn kamer. De deur staat op een kier. Normaal staat mijn deur nooit op een kier dus iemand is binnen of iemand is binnen geweest. Als ik de deur open, zie ik mijn zusje aan mijn bureau zitten, met mijn computer. 'Maddy! Wat doe je? Je hebt toch zelf een computer?' Ze schrikt op. 'Ja maar, die is kapot, weetje en jij hebt betere kwaliteit om foto's te bekijken..' Daar heeft ze wel een punt. Maddy doet fotografie dus ze zou een beter computer moeten krijgen. 'Oké, voor die ene keer dan, maar straks heb ik hem nodig.' Snel gaat ze verder met het bekijken en het beetje bewerken van foto's.
Ik laat men rugzak naast mijn bed vallen en plof zelf om mijn bed. Er moet dringend opgeruimd worden. Ik begin met mijn bed. ik ben nog maar even bezig en mijn gedachten dwalen af naar morgenavond. De rondleiding met Jessy, mijn soort van 'date'. Eigenlijk is het een beetje spannend. Ik ken ze nog maar net en ze wilt al met me optrekken. Of was het nu haar zus? Wat maakt het ook uit, ze zijn allebei even knap. Als mam roept dat het avondeten klaar is, word ik wakkergeschud uit mijn Jessy/Nicky droom. Ik loop naar beneden. Laat het avondeten maar komen!
Na het eten doe ik snel de vaat, loop terug naar boven en begin met huiswerk te maken. Gelukkig laten mam en pap me gerust. Anders moet ik praten over mijn eerste dag. Niet dat die zo slecht was, maar ik had er gewoon geen zin in, zoals altijd.. Maddy is klaar met haar foto's dus ik kan meteen op mijn computer. Perfect. Ik log in op mijn Facebook account en mijn mails. Lees alles snel even door en kijk in mijn agenda. Tegen morgen een paar sommen van wiskunde nakijken. Dat is snel gedaan. Ik overloop de sommen en leg alles klaar naast mijn rugzak. Terug naar Facebook. Ik heb twee vriendschapsverzoeken. Hmm, van wie. Ik klik op het icoontje en zie dat Nicky en Jessy een verzoek hebben gestuurd. Meteen aanvaard ik het. Zou ik iets naar hun sturen..? Of zou dat nogal klef overkomen? Ik wacht wel af, zij zullen wel sturen. Of niet?
Ondertussen is het al laat. Ik sluit mijn computer af en ga slapen.
JE LEEST
Twins
Teen FictionDaar staat ze. Wacht, daar staat ze ook? Het is zo verwarrend.. Wie is nu wie? Of date ik ze allebei..? James is verlieft, verlieft op een tweeling die hij niet uit elkaar kan houden. De ene keer gaat hij uit met Jessy, de andere keer met haar zus N...