- Yuno , trezeste-te ! Trebuie sa mergi la scoala !
- Inca 5 minute , mama .
- Haide leneso ! Mai ai inca o saptamana si termini liceul , dupa poti sa te trezesti cand vrei tu .
- Bine,bine
Mereu aceeasi poveste . Mama se chinuie sa ma trezeasca dimineata pentru a nu intarzia la scoala . Dar partea buna este ca mai am o saptamana si scap de liceu . Ma ridic cu greu din pat si ma indrept spre baie . Imi fac rutina de dimineata , ma imbrac si cobor la bucatarie pentru a lua micul dejun .
- Neata , tata .
- Neata,scumpo . Cum ai dormit ?
- Um..bine .
- Vezi ca azi trebuie sa mergi la orele de canto .
- Da mama , stiu .
- Dupa ai orele de dans .
- Stiu , mama , nu sunt copil mic .
- Bine , hai mananca si grabeste-te la scoala .
- Ok,ok.
**
Termin de mancat , imi iau ghiozdanul si pornesc spre scoala .
- Sa fi cuminte ,scumpo .
- Da , mama .
Imi pun castile in urechi , pornesc muzica la maxim si o iau incet spre scoala . Ritmul melodiei " Overdose" , imi punea corpul in miscare . Fara sa imi dau seama , am inceput sa dansez . Deodata o mana , ma atinge pe spate . Tresar si imi intorc repede privirea . Rasuflu usurata cand o vad pe Min , prietena mea cea mai buna .
- Te strig de mai inainte , nu sti sa raspunzi ?
- Aveam castile in urechi , nu am auzit .
- Ce ascultai ?
- EXO-Overdose .
- Apropo de EXO , ai auzit noua veste ?
- Ce veste ? Uimeste-ma !
- EXO cauta membrii noi .
- Oau , e tare . Cred ca multi baieti o sa incerce .
- Da , pai am omis un lucru .
- Care ?
- Cauta fete . Vor sa bage fete in trupa .
- Pff... ce prostie . De unde ai mai auzit-o si pe asta ?
- Vorbesc serios . Uita-te pe net .
- Nu tot ce scrie pe internet e adevarat .
- Bine , mai vedem noi . Si... daca e adevarat .... mergem ?
- Doamne , nu !
- De ce ? Mereu am vrut sa fim intr-o trupa . Doar cantam si dansam foarte bine .
- Tu crezi ca totul e asa usor ? Ne-am dus acolo si gata suntem in trupa . O sa fie o multime de fete mult mai talentate ca noi . Si plus ca eu nici nu cred ca e adevarat , asa ca nu iti fa sperante degeaba .
- Niciodata nu ma crezi . Ai sa vezi ca e adevarat . Si eu o sa merg acolo fie ca tu vi sau nu .
- Min! Min , stai ! Nu am vrut sa sune asa .
-Stii ce ? Lasa-ma in pace !
- Bine , te las .
Doamne , ce am facut ? Acuma m-am certat cu Min doar pentru un zvon de pe internet . Tousi am facut-o spre binele ei . Nu vreau sa isi faca sperante degeaba si dupa sa ii para rau . Ajung in fata liceului , pasesc grabita spre clasa , sperad sa nu intarzii .
***
Ajung in fata clasei . E liniste . Perfect ! Am intarziat ! Si prima ora am matematica . Bat usor la usa si intru .
- Buna dimineata , ma scuzati ca am intraziat .
- Dominsoara Yuno , mergeti in banca .
Ok , scap si de asta , spre mirarea mea . Ma asez in ultima banca singura , nu voiam sa stau langa Min , si cred ca nici ei nu iar fi placut prezenta mea .
***
Orele au trecut repede , parasesc liceul in fuga indreptandu-ma catre sala unde aveam orele de canto . Doamna deja ma astepta .
- Hei , Yuno . Ce faci ? Min nu e cu tine ?
- Buna ziua . Nu , nu mai vorbesc cu Min .
- Dar ce s-a intamplat ?
- Meh , certuri prostesti .
- Bine , draga mea , incazeste-ti un pic vocea .
Dupa ce mi-am incalzit vocea , am inceput sa repet toate cantecele propuse de doamna . Timp de 2 am cantat incontinuu . Dar pe mine nu ma deranjeaza , asta imi place sa fac de mica . Termin orele de canto si pornesc spre sala de dans .
Dupa 15 minute de mers , ajung la locul propus . Merg la vestiar , ma schimb si intru in sala . Toti erau prezenti , chiar si Min .
- De ce nu ai venit la canto ?
- De ce te intereseaza ? Oricum nu crezi nimic din ce spun .
- Min , intelege nu am vrut sa ne certam , ti-am vrut binele . Daca zvonul nu e adevarat si iti faci sperante degeaba ?
- Lasa-ma in pace .
- Bine, cum vrei tu .
O las pe Min in pace si ma apuc de treaba . Aveam foarte multe dansuri de repetat . Majoritatea coregrafiilor sunt cele dansate de EXO . Imi placea foarte mult trupa asta , si nu numai , k-popul in general era pentru mine apropae totul . Prima trupa pe care am descoperit-o a fost EXO , de la inceput m-am indragostit de melodia " MAMA" , dupa incet , incet am dat si de alte trupe cum ar fi : BigBang , 4minute , Girls Generation , 2ne1 , Got7 , BTS , si multe alte trupe . Niciodata nu am dvinizat doar o trupa sau doar un membru , pentru mine au fost toti egali .
Termin de repetat toate coregrafiile , dupa ma indrept spre casa .
- Hei , mama ! Am ajuns !
-Bine scumpo , du-te si schimba-te , imediat e gata masa .
Fug repede in camera si ma schimb , in timp ce cautam prin dulap am hotarat sa dau drumul la televizor . Deodata o stire ma distrage de la activitatea mea . Iau telecomanda si dau mai tare .
" ANUNT SOC ! Trupa EXO cauta membrii noi ,si nu orice fel de membri . Managerul trupei a hotarat ca in trupa sa intre doua fete . Da , ati auzit bine ! Doua fete . Anuntul a fost pus pe internet , insa nimeni nu a crezut asa ca liderul trupei Kim Joon Myun confirmat totul intr-un interviu .
- Da , este adevarat , managerul nostru a hotarat impreuna cu noi ca in trupa sa intre doua fete . Asa ca fetele talentate si frumoase sunt asteptate la casting . "
Nu imi vine sa cred ! Min a avut drepate ! Trebuie sa ma inalnesc cu ea si sa ii spun ca imi pare rau .
Nu mai stau pe ganduri , iau telefonul si o apelez .- Alo , Min ?
- Da , ce este ?
- Trebuie sa ne vedem imediat , te astept in parc .
- Stai , de ce ?
- Vorbim acolo .
- Ok ...
___________________________________________________
Hei,hei . M-am apucat de o alta poveste . Stiu ca ideea este cam banala si inceputul cam plictisitor dar chiar am vrut de mult timp sa scriu o carte de genul acesta . Sper sa v-a placa . Astept pareri :* :* Needitat .
CITEȘTI
Viata de vedeta. (EXO)
FanfictionDupa ce viata face o intorsatura de 180 grade, incercarea de a te obisnui cu o noua viata,noi prieteni,nou oras, este destul de grea. Dupa ce viata ofera clipe frumoase, si iubiri ca in povesti, iti da o palma,incercand sa-ti arate in ce lume grea e...