Probudilo mě lechtání slunečních paprsků na obličeji. Bylo to trochu nepříjemné a tak jsem vstal abych se nemusel neustále mrskat na posteli. Dneska jedu s rodiči do HNW pro můj dárek. Dostal jsem totiš poukaz v hodnotě dva a půl milionu dolarů, na světovou novinku. Na dívčí hybridy. Byly předvedeny teprve minulí týden. Měl jsem ve své vile pokoj pro hybrida, jelikož jsemmho už měl tři roký slíbeného. Jen jsem ho musel trochu doladit do stylu pro dívku. Jsem hodně zvědavý co tam bude za materiál(:D víte jak to myslím).
***
Během hodiny sem byl připravený na odjezd. Mamka říkala že se staví a pojedem tam spolu. To už ale slyším troubení a vybýhám před dům. Byla zima. Všude bílo. Pozoroval jsem z jedoucího auta padající vločky. A to už sme byly před obrovskou budovou. Vešli jsme do vnitř. Bylo tu poměrně málo lidí. Přece jenom dva a půl milionu nemá jen tak někdo. Hned se nás ujal jeden z chlapů a začal vysvětlovat. Bylo tam asi třináct dívek, každá ve své kleci. Měli sme si je prohlédnout a jednu si vybrat.
Šel jsem od jedné klece k druhé. Vcechny dívky se procházely po klecích a usmívali se na zákazníky, až na tu v rté poslední. Byla menší a očividně i mladší. Seděla v nejvzdálenějším koutu klece. Měla tmavá ouškas bílím vnitřkem a dlouhý ocásek s bílím koncem. Seděla tam schoulená do klubíčka a třásla se. Nevím jestli zimou nebo strachem, ale klepala se jak ratlík. Zaujala mě víc jak ostatní a já už věděl, kterou si koupím. Došel jsem za tím týpkem a řekl mu to. Došel jsem s ním k té kleci zpět, on jí odemkl a řekl jí ať sem jde že jí někdo koupil. Ona se ale ani nehla tak jí popadl za vlasy a táhl k dveřím klece. To se mi ale nijak nelíbilo. "To by stačilo. Já si jí vezmu." nakázal jsem mu. Pustil jí a já došel k ní. Vzal jsem jí do náruče. Bylo slišet jak se jí zrichlil dech. Sel jsem za mamkou, ta zařídila zbytek a šel jsem k autu. Venku se rozklepala ještě víc. Tak jsem jí zabalil do mého kabátu a posadil ji do auta.
ČTEŠ
Moje Mia (hybrid story)
Teen Fiction22 narozeniny oslaví mladý Tyler Banks opravdu divoce. Nejdříve se opije s kamarády v jednom z jeho oblíbených klubů a od rodičů dostane poukaz na jednu novinku ve světě. Je to hybridí dívka. Neko. Dříve se vyskytovaly hlavně mužští hybridi, ale co...