Když se tu konečně všichni pozvaní zchromáždili začali jsme si povídat. Elis bohužel nemohla, takže se nedá nic dělat. Najednou se zrak všech tří upřel za mě. Otočil jsem se a tam stála nejistá Mia. "Kluci chci vám předatavit Miu. Je to odedneška můj nový hybrid." vyhrkl jsem. Mik vstal a šel blýže k ní. Obešel jí kolem dokola s poznámkou: "To je ale pěkná kočička." a plácl jí po zadku. To se jí ale moc nelíbilo, a tak popošla krok vzad. Mikovy to přišlo asi dost vtipné no. "Mio, tohle je Mik." ukázal jsem na něj. "A tohle Jerremy a Dixon." představil jsem zbytek. Pořád tam jen stála a koukala na náš, bez jediného pohybu nebo slova. "Pojď si taky sednout." pobídl jsem jí. Ona nejistým krokem došla až k nám a přisedla si. Sedla si na jediné volné místo( kam ji kluci pustili), na gauč mezi Mika a Jerremyho.
****
Po nějaké době konverzace, sme se rozloučili, protože Dixon musel domů za svým přítelm. Ano je to gay. A jelikož dělal Mikovy a Jerrymu řidiče, odešli i oni. Jen co jsem je vyprovodil, vrátil jsem se do obýváku za Miou. Byl už večer, a tak jsme si pustili televizi a koukali se na film. V půlce filmu Mia usla. Jelikož seděla vedle mě sejí hlava se sesunula na můj klín. Film už mě taky nějak nebavyl, a tak jsem ho vypl, vzal Miu do náručí a odnesl ji do jejího pokoje. Uložil jsem jí do postele a přikryl.
Sám jsem se se potom vre své postely odebral do říše snů. Ovšem ne na moc dlouho. Asi kolem ctvrté hodiny ráno mě probudil křik. Hned jsem běžel do pokoje Mii, rozsvítil jsem a běžel k ní. Byla celá upocená a uplakaná. Ale hlavně spala. Byla to noční můra. "Mio, vstávej! Notak, to nic, to je jen sen!" konečně otwvřela ta svá kukadla. "Já má-mám strach.." řekla. "To nic, už jsem tady s tebou. Nikdo ti neublíží, už je to dobré!" chlácholil jsem jí. Objla mě. Když už jsem byl na odchodu zastavila mě. "T-tay-Taylere? Pro-prosím, zůstaň tady se mnou, já se b-bojím." řekla smutně. Přikývl jsem a vlezl jsem si k ní pod peřinu. Za nedlouho jsme se oba odebrali do říse snů.
ČTEŠ
Moje Mia (hybrid story)
Подростковая литература22 narozeniny oslaví mladý Tyler Banks opravdu divoce. Nejdříve se opije s kamarády v jednom z jeho oblíbených klubů a od rodičů dostane poukaz na jednu novinku ve světě. Je to hybridí dívka. Neko. Dříve se vyskytovaly hlavně mužští hybridi, ale co...