†4†

1K 55 2
                                    

Mezitím co se Mia koupala, šel jsem se koukat na televizi. Usadil jsem se na gauč a koukal na nějakej seriál. Najdnou jsem uslyšel ránu a zapistění. Trhl jsem sebou a běžel do koupelny. Když jsem otevřel dveře, na zemi ležela Mia a kolem ní střepy a krev. "Bože, Mio co se tady stalo?" křikl jsem berouc jí do náruče a nesouc do obýváku. "J-já pro-m-... J-á uk-ukouzla pro-promiň." vykoktala ze sebe mezi vzlyky. Bylo mi jí líto. Doběhl jsem pro lékárničku a ošeřil jí pořezané ruce a hrudník. Furt se omlouvala i kdýž sem jí nespočetněkrát řekl že se nic neděje. Přikryl jsem jí dekou, protože jsem si teď uvědomil, že je nahá. Chvíli jsem se na ní dívak než se uklidnila. "I ty moje nemehlo malý." řekl jsem s úsměvem. Pár minut jsme se v tichu dívali na televizi než se mě zeptala na věc na kterou jsem jí neřekl. "J-jak se jmenuješ?" pípla nesměle. "Tyler." usmál jsem se na ní. Úsměv mi oplatila. Poprvé se usmála. Má krásný a upřímný úsměv.
"Co budeme dělat prcku?" zeptal jsem se po chvíli ticha. Ona jen pokrčila rameny. Najednou mě napadlo že bych jí nmohl seznámit s Elis. Je to setra mího nejlepšího kamaráka Dixona. Je jí šestnáct, tak by se třeba mohly skamarádit. Já bych si mohl třeba pozvat krom Dixona, třeba ještě Mika a Jeremyho. "Mio, nechtěla by jsi se seznámit s jednou holkou? Třeba by jste mohli být kamarádky." vzdělil jsem jí nadšeně. Ona ale moc nadseně nevypadala. Nakonec přikývla. Vzal jsem teda mobil a během pěti minut jsem byl domluvený. "T-taylere?" "Copak? Potřebuješ něco?" odvětil jsem rychle. "No, d-doneseš m-mi prosím oblečení?" zeptala se opatrně."Jo jasně, hned jsem tady." usmál jsem se a vstal jsem. Chtěl jsem vzít to z koupelny, ale to bylo od krve, a tak jsem vzal čisté. Vzal jsem jí i čisté spodní prádlo k tomu modré triko a černé legýny. Donesl jsem jí to, ona se rychle oblékla a odešla, zřejmě do pokoje. To už se ale domem rozléhal hlas zvonku. Tak jsem šel otevřít.

Moje Mia (hybrid story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat