"Proč brečíš? stalo se něco?" zeptal jsem se jí, ale ona neodpovídala. Vlastně nepromuvila ještě ani slovo. "Ty neumíš mluvit Mio?" pobídl jsem jí. Stále mlčela a plakala. "No tak Mio, když neřekneš, proč brečíš, těžko ti můžu pomoct." už trošku naštvenew jsem jí vzdělil. "J-já mám strach.." konečně promluvila. Měla vysoký, jemný medový hlásek. Teď v něm byl ale slyšet i strach. Odtáhl jsem jí od sebe a zeptal se: "Proč? Čeho se bojíš?" a podíval jsem se do jejích uplakaných očí. Byla opravdu moc krásná. Stála tam celá stuhlá v pozoru. Neodpovídala, a tak jsem to už neřešil. Utřel jsem jí slzy a došel otevřít skříň. Vyndal jsem tyrkysové tryčko a šedé tepláky. Podal jsem jí je a odešel se slovy, že až se převlíkne, že má přijít dolů do kuchyně. K obědu jsem nám ohřál pizzu. Mia po chvíli přišla oblečená. Stála tam v pozoru a tak jsem jí pokynul směrem k židly, aby si sedla. Dal jsem před ní talíř s dvěma trojúhelníčkama pizzy a sám si nandal tři. Sedl jsem si na proti ní a popráním dobré chuti jsem se pustil do jídla. Když už jsem měl snědéné to svoje, Mia se stále vrtala v tom jednom. Snědla asi jen půlku jednoho dílku. "Tobě to nechutná? Neboj rajčata tam nejsou." zeptal jsem se jí. A kupodivu se mi dostalo odpovědi. "N-ne, já je-jen už nemůžu." pozdvyhl jsem obočí. "Vždyť jsi skoro nic nesnědla, koukej dojíst aspoň ten jeden kousek!" nakázal jsem jí. Ukousla si tedy ještě kousek. Najednou ale pizzu pustila a zvedla se. Byla úplně bledá. Bylo mi jasné že potřebuje zvracet. Popadl jsem jí za ruku a vedl do koupelny. Okamžitě si klekla k záchodu a začala zvracet. Držel jsem jí vlas a hldil po zádech. Když to konečně zkončilo, nahlas dýchala aby to vůbec rozdejchala. "Já pro-m-,... omlo-omlouvám se." zašeptala a plakala. Objal jsem jí a uklidňoval že se nic neděje. Vzal jsem jí do náruče a posadil na pult k umivadlu. Šel jsem jí napustit vanu. Chtěl jsem jí svléknout, ale ona se nenechla. Nechtěla abych se jí dotýkal. Sundal jsem jí tedy z pultu, nechal jsem jí tam a odešel.
ČTEŠ
Moje Mia (hybrid story)
Teen Fiction22 narozeniny oslaví mladý Tyler Banks opravdu divoce. Nejdříve se opije s kamarády v jednom z jeho oblíbených klubů a od rodičů dostane poukaz na jednu novinku ve světě. Je to hybridí dívka. Neko. Dříve se vyskytovaly hlavně mužští hybridi, ale co...