Za nedlouho přišla do auta i máma. Seděl jsem s vzádu s tou maličkou. "Tady je její složka. Jsou tam informace o ní." řekla máma a nastartovala. Vzal jsem si papírově desky a začetl se.
---------------------------------
Jméno: Mia 265ER8HVěk: 15 let
Datum narození: 5. ledna 2040
Výška: 153 cm
Zbylé info: Strach ze tmy, bouřek, psů a hluku.
Plodná
Panna
Alergie na rajčataAtd............
---------------------------------
Byla opravdu mladá. Ale byla krásná. "Ty jsi Mia že?" zkusil jsem sní komunikovat. Ona ale jen lehce přikývla a dál se dívala z okna. V odrazu byla vidět jak jí po tváři teče slza.
Za pár chvil už jsme byly doma.. Mamka mě ještě zastavila, než jsem šel pomost výlézt Mie z auta. "Tylere, prosím tě, já vím k čemu tyhle hybridy lidi používají. Neubliž jí, ano?" věděl jsem na co naráží. Jen sem přikývl a šel za Miou. Mamka opět nasedla a odjela. Mia tam jen tak stála a třásla se. Teprve teď jsem si všiml že neměla žádbé boty. Rychle jsem jí vzal do náručí, aby ještě nebyla nemocná. Odemkl jsem vchodové dveře a vesel sní do haly. Položil jsem jí na pohovku co tam je. A šel se zourt a zamknout. Když sem se za ní vrátil zase seděla schoulená v klubíčku. "Mio, pojď ke mě. Ukážu ti tvůj pokoj." pobídl jsem jí. Vstala a došla ke mě. Tedy stoupla si tak metr ode mě. Usmál sem se tomu a šel. Následovala mě do prvního patra až k ohromným dveřím. Otevřel jsem je a vešel dovnitř. Velký pokoj zdobyli meruňkově zbarvené stěny, stůl, velká postel a skříň, s policí. Zbytek věcí musím dokoupit. Dosel jsem k velkému oknu a otevřel ho. Pobídl jsem jí aby se taky šla podívat na výhled. Došla k oknu a zhluboka se nadechla. Najednou ale uslyšela štekot psa a nalepila se na mě. Zapoměl jsem že se jich bojí. "Neboj se, ten je daleko." řekl jsem jí a pohladil po zádech. Třásla se a tak jsem radši to okno zavřel. Ona ale zůstala u mě a tak jsem ji mlčky hladil. Po chvíli jsem uslišel tiché zvlyky. Začala plakat.
ČTEŠ
Moje Mia (hybrid story)
Novela Juvenil22 narozeniny oslaví mladý Tyler Banks opravdu divoce. Nejdříve se opije s kamarády v jednom z jeho oblíbených klubů a od rodičů dostane poukaz na jednu novinku ve světě. Je to hybridí dívka. Neko. Dříve se vyskytovaly hlavně mužští hybridi, ale co...