Ráno jsem se probudil, dřív jak Mia. Byla sladká když spala. Byla ke mě natisklá Čemuž jsem se trochu pousmál. Pomalu jsem se odtáhl a vstal. Došel jsem ke dveřím a snažil se je otevřít potichu. To se mi ale zrovna nepovedlo. Naštěstí jsem jí nevzbudil. Šel jsem do kuchyně a začal nám připravovat snídni. Když jsem byl hotov, připravil jsem si tác, kam jsem dal talíř se dvěma palačinkama namazanýma nutellou, sklenicu pomerančového džusu a misku hroznového vína. Sám jsem se najedl dole a jelikož jsem chtěl jet s Miou do města, dokoupit jí nějaké věci do pokoje a oblečení, vzal jsem tác a šel za ní do pokeje, abych ji už vzbudil. Když jsem ale vešel k ní do pokoje, nebyla tam. Tác jsem položil na stůl a šel hledet, jako první jsem šel do její koupelny. Pomalu jsem otevřel dveře a uslišel zvuk padající vody. Ve sprchovém koutě ještě neměla daný závěs ani nic, takže se mi neskytl pohled na její holá záda. Nezaujal mě ani ocásek tolik, jako obrovská jizva vedoucí od levé lopatky k pravé. Nebyla to hladká jizva. Byla nepravydelná a hrubá. Chudák holka, čím ta si musela projít. Z přemýšlení mě vytrhl zvuk zvonku. Rychle jsem vyběhl z koupelny y ani jsem nezavřel dveře. Byl to jen pošťák a tak jsem se vrátil za Miou. Ona už seděla oblečená na postely. "To jsi byl ty v koupelně?" zeptala se a přitom seděla držíce si kolena u brady. Kývl jsem na souhlas a podal jí na postel tác s jídlem. Ona ho ale odstrčila od sebe a zabořila hlavu ke kolenům. Dřepnul jsem si k ní a pohladil po vlasech. "Mio musíš něco sníst. Proč to nechceš? To je ti zase šptně?" optal jsem se starostlivě. Nevím proč nejí. Za celou dobu co tu je snědla kousek pizzy, který stejně vyzvracela. "Já nemám hlad." řekla potichu. Nevěděl jsem jak, ale nějak to do ní dostat musím. Vzal jsem tedy jednu bobuli hroznu, sedl si vedle ní a dal jí ruku kolem ramen. Začal jsem jí hladit po noze a ona zvedla hlavu a podívala se na mě. Dal jsem jí hrozen k ústům a ona ho kupodivu snědla. Pak další, další a tak dále. Nakonec snědla polovinu misky. Konečně.
ČTEŠ
Moje Mia (hybrid story)
Teen Fiction22 narozeniny oslaví mladý Tyler Banks opravdu divoce. Nejdříve se opije s kamarády v jednom z jeho oblíbených klubů a od rodičů dostane poukaz na jednu novinku ve světě. Je to hybridí dívka. Neko. Dříve se vyskytovaly hlavně mužští hybridi, ale co...