Dneska je to týden co jsem si Miu přivezl domů a za tři dny jsou vánoce. A jelikož nemám nakoupené dárky, dnes bude hlídat Miu Matt. Já mezitím dojedu nakoupit. Matty se sám nabýdl jelikož jeho přítelkyně i Kainem jela pryč a tak nemá co dělat. Během půl hodiny je tady, takže musím dojít vzbudit prcka a udělat jí snídani.
Při otvýrání dveří jsem si dával pozor aby nevrzaly. Došel jsem až k postely Kde leželo to krásné spící stvoření. Na tváři měla zschlé slzy, takže zřejmě měla zase tu noční můru. Zdá se jí celkem často a nejednou jsem k ní v noci stával. Přemýšlel jsem už i o nějakých terapiích, chci jí pomoct. Pohladím ji po tváři a dám malou pusu do těch krásných vlásků mezi ouška. " Maličká, už musíš vstávat. Za chvíli je tu Matt." ona na to ale jen zamručela a dál neotvírala oči. "Notak, Mio vstávej." odkryl jsem z ní peřinu. A pošimral na chodidlech. To už oči otevřela a rozespalá se posadila na postel. Promnula si oči a přitáhla si svého plyšového méďu blýž k sobě. Vymanil jsem ho z jejích spárů a hodil na postal. Poté jsem ji vzal do náruče. Nohy si obmotala kolem mě a ruce kolem krku. Ocásek obmotala kolem mého stehna a hlavu si položila na mé rameno. Tohle nehorázně roztomilé stvoření bylo dokonalost sama. Donesl jsem jí do koupelny a posadil ji na pult k umivadlu. Sundal jsem jí tričko na spaní a oblékl už čisté připravené. Byla rozespalá, takže jí ani nevadilo že jí vidím tak jak jí pán bůh stvořil. Jindy by mi nedovolila to tričko ani jí vyhrnout. Potom jsem jí postavil a sundal i kraťásky. Oblékl jsem jí kalhotky a modré teplák a na bosá chodidla, kotníkové ponožky s galaxy potiskem. Pomalu se šourala ke dveřím a jelikož to bylo dosti pomalé tempo, opět jsem ji vzal. V kuchyni jsem jí posadil n židly a šel do lednice pro mléko. Připravil jsem si mysku do které jsem nasipal cereálie a zalil mlékem. Postavil jsem to před a ona si nabrala rvnílžičku. Než si ale nandala do pusy, věchno vyypala. Zasmál jsem se tomu nemehlu a radši jsem jí nakrmil. Misku jsem dal do myčky a zapl ji. Domem se rozlehl zvuk zvonku. Doběhl jsem ke dveřím, ale to už se promrzlý Matt dostával donitř. Byl celý zasněžený a vypadal jak sněžný muž. Komická ukázka. Došli jsme do kuchyně. "Mio, já už půjdu. Jídlo máte v lednic. Já už půjdu tak se tu nezabijte." křičel jsem z haly když jsem se obouval. "Do večera jsem doma. Tak ahoj." křik jsem a zabouchl jsem za sebou dveře. No dnes je tedy řádná zima.Příští díl z pohladu Mattyho.
Jinak jo vím nudný dílek :DDDD
ČTEŠ
Moje Mia (hybrid story)
Teen Fiction22 narozeniny oslaví mladý Tyler Banks opravdu divoce. Nejdříve se opije s kamarády v jednom z jeho oblíbených klubů a od rodičů dostane poukaz na jednu novinku ve světě. Je to hybridí dívka. Neko. Dříve se vyskytovaly hlavně mužští hybridi, ale co...