Už jsme ve městě. Nejdříve se chci podívat do GSka. Je to obrovský nákupní park. Zaparkoval jsem auto do podzemních garáží a vystoupil jsem. Pak jsem pomohl vylézt i Mie. Ta se všude rozhlížela. Nikdy nic tkového neviděla. Zasmál jsem se tomu, chtil ji za ruku a společně jsme se vydali směr nákupy. Byla o proti mě opravdu hrozně drobounká. Já se svíma dvěma metrama plus pár centimetrů a ona o půl metru menší. Prcek můj. Když sme výtahem dojeli do nákupáku vystoupili jsme a Mia se ne mě natiskla. Neviděla nikdy nic tak ohromě velkého. Byl tu hluk, a né zrovna malý, takže byla nejen oromená, ale i vyděšená. Nejdříve jsme šli do obchodu s oblečením. Tam jsem s miou prošel plno uliček, a ikdyž jsem jí řekl ať si vybere cokoli, vzala si jen dvě trička. Chtěla jít z tohohle obchodu pryč. Vsichni na ní totiž zírali jak na nějakou obludu. U pokladny jsem zaplatil a prodavačka ještě řekla: "Promiňte, ale obchod s věcmi pro hibrydy je támhle! Tady na tu vaší kočku nic pořádného nenajdete."ukázala na obchod a pak na mě upřela zrak. Skenovala mě pohledem a pak i Miu, ale na tu se dívala dost
pohrdavě. Pak se na mě mile usmála vzala papírek, něco na něj načmrkala a podala mi ho i s účtenkou. Vyšli jsme ven z obchodu a já se podíval na papír. Její telefoní číslo. Hned jsem ho zmuchlal a hodil do koše. Nebyl jsem na tyhle fifleny. Byla přesně ten typ holky kterou když potkáš tak si říkáš: to takhle deš uvidíš make-up a za ním i holku ( :DDD ). Navštívili jsme s Miou spousty obchodů, ale nejvíce si vybrala plyšáků. Hrozně se jí líbili. Kór jeden medvěd, větší jak ona. Byla hrozně roztomilá, kdyż se ho snažila nýst, ale furt s ním klopýtala. Nakoupili jsme toho celkem dost, tak jsme se vrátili k autu. V polovině cesty jsem si všiml, že Mia spí. Když jsem zaparkoval u mého domu, nejdříve jsem odnosil nákup a pak jí. Ovšem provudila se když průvan bouchl vchodovími dveřmi. Postavil jsem jí tedy a řekl ať si jde vybalit ty věci co jsme koupili. Kývla hlavou a šla. K obědu jsem nic moc nevařil. Udělal jsem mleté maso se zeleninou a rýží, to by jí chutnat mohlo. Když jsem čekal až se uvaří rýže, šel jsem se podívat, jak si to Mia v pokoji zdobí. Došel jsem tam, ale ona tu nebyla. "Mio??" zavolal jsem. "J-já jsem v k-kou-koupelně." slyšel jsem odpověď. "Dobře, tak až si to doděláš tady, tak přijď na oběd." houkl jsem naní. Měl jsem se už na odchodě, když ale přišlo něco, co jsem tak nějak ani trochu nečekal. "T-Taylere? Mě teče krev." pípla ustrašeně. "Ty jsi si něco uďelala? Kde ti teče?" řekl jsem, přiblyžujíce se ke dveřím koupelny. "N-ne neudělala. No, ona mi teče, tam dole. Co se to děje? Já se bojím!"řekla a bylo slyšet že bude plakat. Když v tom mi to došlo. Ona TO dostala. Ježiš, co mám teď asi dělat. Napadlo mě jen že zavolám mamce, aby jí dovezla nějaký tampóny nebo vložky a promluvila si sní o tom. Zavolal jsem jí tedy a řekla že tu hned bude. Šel jsem tedy nahoru za Miou, a přez dveře jí uklidňoval že se nic neděje, že to bude dobrý. Mia se strašně bála a moc mě neposlouchala. Ale během deseti minut tu byla mamka a šla za ní. Já šel dolu do kuchyně. Úplně jsem totiž zpoměl na tu rýži. No byl z toho vařenej nákyp.Ahojky, tak je tu další díl, a je o něco málo delší. :)) doufám že se líbí a nějaký vote nebo koment by potěšil ;))
ČTEŠ
Moje Mia (hybrid story)
Teen Fiction22 narozeniny oslaví mladý Tyler Banks opravdu divoce. Nejdříve se opije s kamarády v jednom z jeho oblíbených klubů a od rodičů dostane poukaz na jednu novinku ve světě. Je to hybridí dívka. Neko. Dříve se vyskytovaly hlavně mužští hybridi, ale co...