Potom, co mi rozklepaná Mia usla v náručí, odnesl jsem ji do její postele a přikryl ji. Políbil jsem jí na čelo a ještě chvilku u ní seděl. Po chvilce jsem se zvedl a šel do sprchy. Potřeboval jsem si pořádně urovnat myšlenky. Nakonec jsem se i já odebral do postele a brzy na to usnul.Ráno jsem se probudil poté co jsem zaslechl budík. Neochotně jsem se zvedl a šel udělat raní hygienu. Pak jsem sešel do kuchyně a připravil snídni. Vyběhl jsem nahoru po schodech a vstoupil do pokoje Mii. Jen co jsem vešel otočila se čelem ke zdi. Takže byla vzhůru. Přistoupil jsem k ní a pohladil ji po holém rameni, které sinhned na to zakryla. "Maličká no tak, já ti včera nechtěl ublížit, ale já to musel udělat. Všechno ti to vysvětlím, ale až u snídaně ano?" odkryl jsem ji a on se posadila. Byla stále nahá a tak si nohy přitáhla k tělu. Vůbec se na mě nepodívala. Vzal jsem tedy deku a položil jí ji na ramena. Chtěl jsem jí vzít do náruče, ale odtáhla se. Na druhý pokus jsem jí už zdvihl. Donesl jsem ji do koupelny a postavil so sprchového koutu sundal jsem jí deku a chtěl ji osprchovat ale on byla rychlejšía osprchovala se sama. Já mezitím čekal v kuchyni. Za chvilku přišla v teplákách a volném tričku. Pokoušela se posadit na vysokouv barovounžidli, ale moc jí to nešlo a tak jsem jí trochu pomohl. Sedl jsem si vedle ní a oba jsme začali jíst. "Víš včera jsem potkal jedno cápka, co si tě zrovna tak chtěl na aukci koupit. Je to starší obtloustlý týpek který rád przní dětské hybridy. A řekl mi že k vlastnictví hybridů jsou určitá pravidla. A to t4eba to že pokud se stav hbrida nezmění do určité doby, jeho vlastník se musí změnit." odmlčel jsem se. "Proto jsem to včera udělal. Proto jsem tě odpanil, aby jsi nemusela být u něj. On by ti to dělal několkrýt deně každý den..." nastalo ticho. Potom se mi ale Mia přitiskla do náruče a začala plakat. Přitáhl jsem si ji k sobě na klín a pořádně přitisknul. V tom nás ale vyrušil zvonenk, jehož zvuk se rozléhal domem.
ČTEŠ
Moje Mia (hybrid story)
Novela Juvenil22 narozeniny oslaví mladý Tyler Banks opravdu divoce. Nejdříve se opije s kamarády v jednom z jeho oblíbených klubů a od rodičů dostane poukaz na jednu novinku ve světě. Je to hybridí dívka. Neko. Dříve se vyskytovaly hlavně mužští hybridi, ale co...