Takže změna plánu .. Zase to bude z pohledu Taylera :D
Jinak díl +13 :PPohled Taylera
Pár hodin před příchodem domů.
"Hej, ty! Stůj!" křičel za mnou někdo. Otočil jsem se a viděl jak ke mě kdosi běží. "Dobrý den. Pane Tylere, známe se z aukce hibridích dívek, pamatujete si mně?" zeptal se mě strší, obtloustlejš8 chlap, které ho jsem opravdu znal z aukce. Kvůli němu museli rodiče připlatit, aby byla Mia moje. "No pamatuju no. Co potřebujere?" zeptal jsem se. "Víte, docela mě naštvalo to, že jste mi sebral tu maličkou, a tak jsem se pokoušel naj8t nějakou jinou cestu jak ji z8skat. A v8te co našel jsem způsob." řekl mi. "A jaký?" štvalo mě to co řiká. Mou Miu mi nikdo nevezme. "V zákoníku o vlastnictcv8 hibridů, je napsáno, že vám hibrid může být odňat, jestliže se prokáže, že je ho stav je neměněný, po čtyřech dnech. A to znamená že pokud je ještě nyní panna, můžu vám j8 odebrat, a počitejte s tím, že se stav8m už z8tra." zasmál se a zase šel. No to snad ne. Já budu muset dnes Miu v podstatě znásilnit, protože v8m, že na sebe nenechá ani šáhnout. Ale jestli chci aby zůstala u mě, musím to udělat.Po odchodu Matta
Matt odešel, a já šel za Miou. V ob8váku seděla u televize, ale dívala se na mě. P4išel jsem k ní, vzal jsem ji do náruče a odnesl k sobě do ložnice. Položil jsem ji na postel a svlékl si mikinu. Pod8vala se na mě a já v jejích očích viděl strach. Spoustu strachu. Naklonil jsem se k ní a zacal ji líbat a moje ruce pomalu potovali k lemu jej8ho trička, za který jsem zatáhl a přez hlavu jí ho sundal. Položil jsem ruce, na její krásné hladké bříško, které se ted ale celé chvělo a dál ji líbal. Viděl jsem že se snaží neplakat, ale mic jí to nešlo. Bylo mi jí líto, ale chtěl jsem aby u mě zůstala. Bůh ví co by jí to hovado dělalo.
Přesunul jsem se na jej8 krk který jsem také líbal, a pomalu jí rozepl podprsenku a tu jí taky sundal. "Pros-sím n-ne....." koktala, já ji ale uklidňoval. "Šhh, maličká neboj se. Já ti nechci ublížit. Budu něžný. Neplakej prosím." šeptal jsem jí do ouška a sundal si i svoje tryčko. Ona se staydlivě zakr8vala a já ji nechal. Měla strach a já nechtěl aby se bála ještě víc. Pomalu jsem jí stáhl dolů i tepláky. Teď tu byla jen v kalhotkách, a byla opravdu krásná. Její drobné, teď sic rozechvělé tělíčko bylo bez chyby.
Scoulila se na bok do klubíčka a plakala. Pohladil jsem ji po rameni a hladil níž a níž po boku, až jsem narazil na kalhotky,které jsem jí taky sundal. Položil jsem ji na záda a líbal na bříšku, přičemž jsem si sundával kalhoty a pak i boxerky. Jen co jsem to ale udělal, a to koťátko mě uvidělo, rozplkalo a rozklepalo se ještě víc. "Šhh, lásko, prosím tě neboj se." šeptal jsem jí donouška, rukama se zapírajíc u jejích ramen, abych jí neublížil. Šeptal jsem jí do ouška krásná slůvka, ae to moc nepomáhalo. Pak jsem se jí přisál na rty, a i bej její ne zrovna velké spolupráse jsem ji líbal. Pomalu jsem do ní vnikl, nepřestávaje ji líbat. Místností se ozval víkřik a tomu stvoření s kočičími oušky se začali po tváři kutálet slzy, ve velikosti hrachu. "T-to bo-olí, já u-už nech-chci..." vzlykala. "Lásko, já v8m, ale to bude dobrý, neboj se srdíčko, to přestane." uklidňoval jsem jí. Nehýbal jsem se a čekal až si alespoň trošku zvikla. Po nějaké chvilce jsem se pohnul a pak znova, znova a znova a znova. Ač jsem kluk a mám taky poměrně nějaké potřeby, přestal jsem ještě před mím vyvrcholením, protoże jsem nemohl pozorovat Miu jak se bojí, klepe a že jí to taky bolí. Nechtěl jsem aby se takhle trápila. Vyklouzl jsem z ní tedy a oblíkl si boxerky. Ona nehybně ležela na posteli a plakala. Bylo mi ji tak moc líto, ale rozhodně to bylo lepší neż když by byla u toho týpka.
Vzal jsem deku a zabalil ji do ní A přitiskl na mou hruď a začal hladit po vláskách.Myslíte że si onen pan záhadný najde nějakou jinou cestu, v tom aby získal to malé koťátko? Jinak komenty a vote vždy potěší :DD
ČTEŠ
Moje Mia (hybrid story)
Roman pour Adolescents22 narozeniny oslaví mladý Tyler Banks opravdu divoce. Nejdříve se opije s kamarády v jednom z jeho oblíbených klubů a od rodičů dostane poukaz na jednu novinku ve světě. Je to hybridí dívka. Neko. Dříve se vyskytovaly hlavně mužští hybridi, ale co...