†12†

748 48 0
                                    

Pohled Matta
Tayler uż odešel a já jsem tu zůstal s tím rokošným kotětem sám. Seděla v kuchyni u stolu a hrála si s hrozny vína. Brácha si uměl vždycky vybrat. Byla tak krásná a já mu ji upřímně trochu záviděl. P4ekvapu je mě že se Tayler ještě udržel a nepřefikl. Kdyby byla moje, balo by to možná hned první den co je u mě.
"Princess? Chceš se podívat na nějaký film?" zeptal jsem se jí. Přikývla a stoupla si. Šla do obýváku, ale při odchodu z kuchyně zakopla o práh a spadla. To je nemeholo. Pomohla jsem jí vstát. "Jsi v pořádku?" zeptal jsem se a ona jen přikývla. Viděl jsem ale že se jí lesknou slzy v očích a ouška má přilpělá na vláscích. Usmál jsem se a radši jsem jí vzal do náruče aby se zase někde nenatáhla. Byla u mě celá strnulá. Položil jsem ji na gauč a šel najít nějaké CDčko z bratrovy sbírky. Vybral jsem jeden horor a vlożil ho do přehrávače. Sedl jsem si vedle Mii a ovladačem film spustil. Asi v polovině filmu jsem přemýšlel o tom, že ho vypnu, jelikož jsem se podíval vedle mě a tam sedělo stvoření, které mělo nohy přitáhlé k útlému hrudnícku, očásek omotaný okolo kotníků, ruce přitisklé na ouškáchkterá jindy vykukovala z podvlásků a víčka pevně semknutá k sobě. Vypnul jsem to až tehdy kdyż jsem vyděl že se jí po tváři kutálý slza. Po zčernění obrazovky jsem se kní otočil a přitáhl k sobě. "Šhhhh neboj se, byl to jen film. Neplakej." utěšoval jsem jí. Ona se ale odtáhla, utřela si stékající slzu a postavila se. Rozešla se, nejspíš do koupelny. Já mezitím došel do kuchyně a naočil si sklenici vody. Mezitím přicupitala i Mia a natahovala se pro skleničku která byla až nahoře v polici. S její výškou to ale nabylo snadné. Ať se snažila, jak se snažila, stoupala si na špičky, ale nedosáhla. Došel jsem k ní a plácla přes tu jej8 krásnou prdelku. Vyděšeně se na mě koukla a ustrašeně poodstoupila. Usmál jsem se tomu trdlovství a podal jí ji sám. "Děkuju." špitla a sklopila pohled. To je roztomilost sama. Pohladil jsem ji po tváři a ona opět ucukla a podívala se na mě takovým prosebným pohledem abych jí nic nedělal. "Neboj se prcku, na tohle máš Taylera." zašklebil jsem se.

******
Odpoledne jsme se byli projít v parku a staviki jsme se na pizzu. Tayler mi totiž psal że se zdrží. Teď sedíme ve vyhřátém domově a koukáme se na nějakou pohádku což se jí asi líbilo víc jak předešlí horor. Najednou v zámku zarachotily klíče a do obíváku vešel Tayler. "Matte měl by jsi jít, teď si tu něco s Miou vyřídím." řekl a parkrát zdvihl obočí. Bylo vydět že je naštvaný na něco, nebo někoho, ale jemi jasné co bude následovat po mém odchodu.

Achooj .. Omlouvám se že dlouho nevyšel dílek.
Příští díl z pohledu Mii :D nejspíše zítra nebo pozítří :D

Moje Mia (hybrid story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat