†9†

974 52 7
                                    

Ráno jsem si dal sprchu. Potřeboval jsem se trochu probudit. Byl jsem totiž hrozně ospalý jelikož jsem naspal minimum. Přemýšlel jsem nad Mattem. Nebyli jsme u sebe ve zlém. Alespoň mi dva ne. Mamka ho totiž vyhodila, když zabil svého hybrida. No zabil. Spíš jeho hybrid jednou neunesl to že si na něm užili ona jeho asi pět kamarádů. Opravdu mu ublížili a on si potom podřezal žíli. Když si ale Samyho (jejo hybrida) přivezl domů, strašně mě fascinoval. Už tehdy jsem věděl, že si taky pořídím svého. Po sprše jsem vyšel a udělal vše co každé ráno. Potom jsem zašel k Mie do pokoje, s úmyslem jí vzbudit. Podíval jsem se na to sladké stvoření. "Kočko vstávej. Musíš se jít přichystat a pak mi pomůžeš, s obědem ano? Přijede totiž návštěva." mluvil jsem na ní medovým hlasem. Vstávat se jí ale nechtělo. Tak jsem z ní strhl peřinu a začal lochtat. Chichotala jse. Prosila ať už toho nechám. Tak jsem se ušklíbl vzal jí do náručí a odnesl do kuchyně, kde jsem ji posadil na židly. "Tady máš jogurt tak si ho sněz a jdi se připravit." kývl jsem a ona se pustila do jídla.

.........

O několik hodin později sme měli uvařeno a vše přichystáno. Mia byla oblečená do krátké skládané suně a k tomu měla sácko. Vypadalo to jako nějaká školní uniforma. Koukali jsme na televizi když se domem rozezněl zvuk zvonku. Když jsem otevřel byl jsem ohromen. Z malého chcípáčka se z Matta stal opravdu někdo jiný. Zkrásněl, když to takhle řeknu. Ale jeho pronikavě zelené onči jsou stejné. "Ahoj bráško!" řekl a objal mě. Obětí jsem mu opětoval se slovy ať jde dál. Šli jsme do obýváku, myslel jsem že mu hned představím Miu, ale ta tu nebyla. Odešla asi do pokoje. Usadili jsme se tedy a začali jsme si povídat. Dostali jsme se i k tomu že má Matt nového hybrida a že já vlastním svou hybridku. Chtěl abych mu jí ukázal a tak jsem vstal a šel k Mie do pokoje. Seděla na posteli a koukala do země. "Mio? Chci ti někoho představit, pojď se mnou dolů." podívala se na mě a kývla. Stoupla si ke mě a vyrazili jsme. Po cestě mě chytla za ruku a mačkala se na mě. Nedivím se. Posledně kdyż jsem jí někoho představoval dopadlo to tak že jí ochmatávali a říkai jí věci ze kterých byla dost vykulená. Došli jsme do obýváků a Matt si náš hned všiml. Přišel k nám a usmíval se. "Ahoj maličká, jak se jmenuješ?" zeptal se jí. "Já js-sem Mja." kuňkla. "Matt." představil se můj bratr a podl jí ruku. Ona jí chvíli prohlížela a nakonec mu podala tu svojí. Ale zase ji dala rychle zpět. Oba jsme se tomu zasmáli načež se na mě Mia víc natiskla.
"Kolik ti je?" zeptal se jí Matt když jsem v kuchyni chystal jídlo na talíře. "Pp-pat-náct." odpověděla mu. Pak uż bylo ticho dokud jsem je nepobídl ke stolu. Daly jsme si oběd.

Otázka na vás:
Má být Matt hodný, nebo zlý? :))

Moje Mia (hybrid story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat