Chapter 1

765 44 1
                                    

(Dit hele verhaal is geschreven uit Jeremy's perspectief) Die video was een hele hype geworden. Ik kreeg niet alleen lieve reacties toegestuurd dat ik door moet blijven gaan, maar ook haat. Vroeger trok ik me niets aan van haatreacties, maar dat begon ik steeds meer te doen. Gisteravond had ik nagedacht over Joost. Hoe zou het met Joost gaan? En met Enzo, Michael, Harm en Milan! Ik kroop achter mijn computer en zocht op 'JoostSpeeltSpellen' ik vond het kanaal en klikte het aan. Laatste video geupload: 1 jaar geleden. De video heette 'Minecraft survival #25' en aan het eind van de video zei hij gewoon 'Tot morgen'. Vroeger zou ik gescholden hebben. Waarom denk ik zo vaak aan vroeger!? Ik sloeg met mijn hand tegen mijn bureau. Ik stond op en liep naar de spiegel. Mijn haar was donkerder en langer. Ik droeg geen petten meer en geen vesten. Wat moest ik met mijn leven 'WAT MOET IK MET MIJN LEVEN' schreeuwde ik. Ik woonde alleen en mijn stemgeluid galmde door mijn appartement. Ik werkte bij de supermarkt waar ik net genoeg verdiende. Ik begon te huilen. Niet perse omdat ik gestopt was met YouTube of om iets anders maar gewoon door al die dingen die zich opstapelde. De berg moest een keer omvallen en nu gebeurde het. De tranen diggelden langs mijn wangen en zachtjes fluisterde ik tegen mezelf 'Hashtag Tranen...'

Jeremy.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu