'Hallo spreek ik met een Pjoes?' vroeg Joost heel rustig. 'Pardon?' vroeg een nette stem. Ik probeerde mijn lach in te houden. 'Spreek ik met een Pjoes genaamd Link?' vroeg Joost. 'Verkeerd nummer sorry.' zegt de man en hij hing op. We barsten in lachen uit. 'Die man denkt wat gebeurt er!?' zei Joost lachend. 'Oké volgende!' zei ik en ik scrolde naar het volgende nummer. 'Hallo met Michael.' zei de stem. 'Belt U niet een beetje vroeg?' zei hij voordat wij konden reageren. 'Ja dat kan zijn, ja.' zeg ik snel. 'Vraagje, komt de naam Link U bekend voor?' vroeg ik. 'Ja! Ik heb ooit een YouTube kanaal gehad met die naam. Hoezo?' zei hij nietsvermoedend. Ik kijk Joost enthousiast aan. 'LINK!' riep Joost. 'Met wie spreek ik?' vroeg Link. 'Joost!' riep Joost. 'Met Jer!' voegde hij eraan toe. 'No fucking way.' zei hij. 'Ja wel, we hebben elkaar gev...' ik stopte midden in mijn zin toen hij ineens ophing. Ik keek Joost een beetje geschrokken aan. 'Is hij boos op me?' vroeg Joost zielig. 'Ik weet het niet...' zei ik en ik staarde doelloos naar de telefoon. 'Misschien een foutje?' vroeg Joost hoopvol. 'Bel nog maar een keer.' zei ik en Joost belde opnieuw. Er werd niet opgenomen. Ik en Joost keken elkaar stil aan. Zou het kunnen dat hij ons niet wil spreken?
JE LEEST
Jeremy.
FanfictieJeremy Frieser. In dit verhaal is de eigenaar van het YouTubekanaal AltijdCompilaties 30 jaar oud. Verder ga ik niets verklappen. Veel leesplezier :)