De deur ging open en daar stond iemand die ik meteen herkende. Het was de magere Milan met rode ogen. Harm rende naar hem toe en ze gaven elkaar een knuffel. Jill stond achter Milan en liep naar mij toe. 'Wat is er gebeurt met jou Jeremy?' vroeg Milan. 'Ja hun zeggen dat ik ineens flauwviel op 't station. Maar Jezus Milan wat is dit lang geleden.' zei ik. Ik wilde niet dat ze mij zielig gingen vinden. Ik merkte ook dat iedereen aan het huilen was behalve ik. 'Harm, Jer... Alles is misgegaan hé?' zei Milan. 'Dat is niet waar schat.' probeerde Jill. Milan zei niets. 'Hebben jullie het gehoord van Enzo?' vroeg Jill rustig. Ik en Harm keken elkaar even aan. Enzo had de hele 'Squad' laten vallen! Maar wat zou er dan gebeurt zijn? Vroeg ik mezelf af. 'Nee?' vroeg Harm. Jill zweeg en keek omlaag. 'Hij ligt in het ziekenhuis in kritieke toestand.' zei Milan snel om er vanaf te zijn. 'Wat? Wat is er gebeurt!?' zei ik. 'Hij werd 'geprankt' door wat jonge YouTubers.' zei Milan. 'Dat meen je niet! Ik wil erhe...' begon Harm. Hij maakte zijn zin niet af omdat hij zich waarschijnlijk bedacht dat ze ruzie hebben. 'Ligt hij in dit ziekenhuis?' vroeg ik. 'Ja.' antwoordde Milan. 'Weet hij dat ik hier ben?' vroeg ik. 'Ja.' zei Milan weer. 'Hij vlogt nog steeds toch?' vroeg Harm. 'Ja klopt, hij heeft nog steeds heel wat volgers ook.' zei Jill. Ik heb echt geen zin in Enzo met zijn camera hier. Zei ik in mijn gedachten. Het bleef even stil. 'Wij laten jullie wel even alleen zodat jij nog even kan opknappen Jeremy.' zei Milan en samen liepen ze de kamer uit.
JE LEEST
Jeremy.
Fiksi PenggemarJeremy Frieser. In dit verhaal is de eigenaar van het YouTubekanaal AltijdCompilaties 30 jaar oud. Verder ga ik niets verklappen. Veel leesplezier :)